SKIN ON FLEEK

// Innlegg i samarbeid med Coverbrands

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Makeup Revolution contour kit: Dette contour kittet er så ELSK! Fargene er dødsfine (selv bruker jeg det mørke til venstre mest), og highlighterne er også helt nydelige. Bare se på den helt til høyre, wooow 🙂 Alle trenger et countour kit spør dere meg, og dette er superbra + kjempebillig.

Sexy mama anti shine: Denne klarer jeg meg ikke uten! Matter ned huden 100%, og er virkelig et must have i sminkevesken. 

Real techniques sculpting brush: En av mine favorittkoster, som passer helt perfekt til å konturere kinnben blant annet.

Image and video hosting by TinyPic

Nyx Matte finish spray: Enda et must i sminkepungen! Denne har jeg ikke brukt i mer enn et par måneder, men jeg er frelst. Du sprayer over ansiktet når det er ferdig sminket, og sminken sitter som støpt. Love it 🙂

Bodyography primer: En primer gir det perfekte underlaget, og gjør at sminken sitter enda lenger. Denne fra Bodygraphy er en av mine favoritter 🙂

Studio Makeup perfect finish foundation: Nydelig foundation, som minner meg veldig om min fra Bobbi Brown. Dekker sånn middels, inneholder veldig mye fuktighet og har en superfin farge (jeg har fargen beige natural).

Beautyblender: Denne har vel de aller fleste, men hvis ikke- så invester i det asap! Finnes ingen bedre måte å påføre foundation/concealer på.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Her har jeg brukt alle produktene over, og som dere kan se har jeg gjort kinnbena ganske så tydlige- haha! Blitt helt frelst av konturering av kinnben, det er så altfor fint.

Ellers har jeg en superduper nyhet til dere: Dere får 15% rabatt på all sminke hos Coverbrands, bortsett fra NYX og salgsvarer med koden “ABKONT”. Helt perfekt for å freshe opp sminkepungen litt 🙂 Hva er vel morsommere enn ny sminke å leke seg med? Koden varer ut 11.02 ♥

25 kommentarer

Siste innlegg