FLUFFY

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jakke fra CHP feather // Genser HER // Bukse HER // Sko fra Nike (adlinks)

Endelig har jeg fått tatt i bruk jakken som jeg kjøpte i København! Var jo iskaldt i Oslo før jeg dro til Sydney, men heldigvis er det mildere nå 🙂 Har en følelse av at jeg kommer til å bo i denne jakken de neste månedene, haha- elsker den ♥ Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal ut å ta litt mer bilder til dere, og etter det står Elixia for tur! Må komme i gang igjen med treningen etter en lat ferie, og jeg gleder meg allerede til å få tilbake rutinene 🙂 Trening er gull verdt for humøret og energien. God helg mine fine, snakkes etterpå!

16 kommentarer

Siste innlegg