DATE NIGHT

Image and video hosting by TinyPic

– Add me on snapchat: andriss –

Nå er jeg på vei til byen, for å ha en aldri så liten date med min kjære Glenn! Han er et av mine favorittmennesker, rett og slett bare god som gull. Vi skal spise på Pinerolo som er Oslo’s beste resturant i mine øyne, så dette blir nok en helt fantastisk kveld. Indrefilleet og trøffelfries, naaam 😉 Beklager mobilbilder, men jeg rakk rett og slett ikke noe annet nå, haha. Tok litt bilder av dagens anntrekk i stad, så de får dere heller se i kveld. God mandag og klem til dere ♥ 

11 kommentarer
    1. Det kan hende jeg spør om noe du har hatt innlegg om tidligere, men du er jo og har vært en del ute og spist i Oslo. Du vil ikke lage et innlegg med gode restauranter du anbefaler videre? Helst noen du vet man ikke trenger å tømme lommeboken på også (er student, haha). Jeg bor bare 30 min unna Oslo, men når jeg er ute og spiser der havner jeg ALLTID på de samme som Egon og slikt, og jeg vet jo det finnes så mye mer der! 🙂

    2. Hei fine du! Vet du pleier å bruke bobbi brown sin fundation! Spørsmålet mitt er egentlig bare om hvem farge du bruker? Har tenkt å kjøpe å kunne vært til hjelp. Mener å huske at det kanskje var “honey 5” eller noe slikt? Klem

    3. Heidi og Celine:
      Bor selv i Oslo og er veldig godt kjent med restaurantutvalget her. Bor på Tjuvholmen, så de jeg har besøkt er selvfølgelig litt preget av dette, hehe.
      Mine desiderte favoritter er:
      – Mr. Bay (Tjuvholmen)
      – Alex’ Sushi (Tjuvholmen)
      – Bølgen & Moi (Tjuvholmen)
      – Olivia (Tjuvholmen og Aker Brygge)
      – Hanami (Tjuvholmen)
      – Yaya’s (Vika)
      – Pinerolo (Josefines gate)
      – Dinner (Stortingsgata)
      – Tijuana (Grünerløkka)
      Alle er dødsbra <3

    4. Random spm, men hvor fyller du leppene dine nå? er det fortsatt på bodufly frogner siden du ikke har skrevet om det på bloggen på 1 år? 🙂

    5. Så fin du er, Andrea! 🙂 Jobber med å flytte til Oslo for øyeblikket, så Pinerolo må besøkes! Takk for tips. Hadde vært kult med et blogginnlegg om ting du liker å gjøre i Oslo også, selv om du bor der, liksom. Hvor du liker å spise, shoppe, kafeer eller barer, utesteder osv. Er sikkert flere som ville likt et slik blogginnlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg