Ukens spørsmål

Du ser smashing ut! Kan du lage sminkevideo snart? Tusen takk 😀 Ja, jeg må nesten få laget en sminkevideo snart. Har den siste tiden eksprimentert endel med sminken, og synes selv jeg aldri har vært så flink som  nå, haha. Øyenskygge, konturering og winged eyeliner er blant annet noe jeg begynner å bli god på. Så må få vist dere, hihi 🙂

Hva har du brukt på leppene dine den siste tiden? Jeg bruker litt forskjellig på leppene. Går mest i en lipliner som heter half red fra mac og tegner på hele leppen, eller en leppestift fra mac som heter "Spirit" eller en liquid lipstick fra Jefree Star i fargen celebrity skin. Alle i brunaktige, ganske mørke toner 🙂

Går du fortsatt som privatist elev? Nei, dette halvåret tar jeg en pause. Vil reise en del, og da blir det dumt å betale store summer for undervisning. Å få vitnemålet mitt er ikke noe jeg stresser med i og med at jeg ikke vet når jeg vil studere, eller om det i det hele tatt kommer til å skje. Så ja- men tenker å ta et par fag til høsten igjen da. 

Hvilken modell er shortsen?

Image and video hosting by TinyPic

Det er en Levis 501 shorts. Om noen lurer på hvor man får tak i de på nett, så er det et gigantisk utvalg på ebay og veldig billig der 🙂

Hvilken farge bruker du i bobbi brown foundationen? Honey 5 heter fargen. Men anbefaler å be de som jobber der finne din perfekte farge, for min er ganske mørk 🙂

Kan du ha et innlegg om kosthold og trening? Haha, ja, må virkelig ta meg sammen og få laget det snart. Ellers har jeg et gammelt et som ble veldig populært, som dere kan lese HER i mellomtiden.

Kan du lage en guide om Gran Canaria før vinterferien starter? Har laget et innlegg med litt GC-tips, blant annet en haug av gode resturanter. Det kan du lese HER.

Fjerner du håret i ansiktet? Nei, det tør jeg ikke.. Men har uansett ikke noe unormalt mye hår der, så det tenker jeg ikke over egentlig 🙂

Hvilken strl har du i bikinien?

Image and video hosting by TinyPic

75D i overdel, og small i underdel. Link HER ♥

Vet du ca hva din vekt og høyde er? Har ikke veid meg på sikkert et halvt år, for vekt er IKKE noe man burde tenke på. Vi kommer i forskjellige høyder og kroppsbygninger, så vekt er ikke noe som skal sammenlignes eller noe som nødvendigvis tilsier hvor slank/overvektig du er. Jeg fokuserer på det jeg ser i speilet, og det er det man skal gjøre. Husk at muskler veier mer enn fett, så om du trener og spiser sunt er det stor sansynlighet for at du faktisk går OPP i vekt, men selvom har en strammere kropp enn da du veide mindre. Ellers har jeg sett andre bloggere skriver at de veier sånn 45 kilo når leserne spør, og da blir jeg faktisk utrolig irritert. Greit nok om de faktisk veier det, men det er ikke en normal vekt for en ferdig utvokst jente og når bloggeren skriver det kan hun påvirke leserne i en veldig usunn grad. Selv veier jeg minst 10 kilo mer, og er jeg overvektig? Nei, vekt er veldig individuelt og ikke noe man skal henge seg opp i. Ellers er jeg 166 cm høy, hehe 🙂

Hvilken størrelse velger du når du bestiller klær fra Missguided? 36 🙂

Hvilken størrelse kjøpte du Givenchy vesken i? Jeg har den største størrelsen, heter vel medium om jeg ikke tar feil?

Kommer innlegget om reguleringen? Ja, det kommer veldig snart. Så skal dere få se før og etter bildene :))

Hvor er kjolen din fra?

Image and video hosting by TinyPic

Kjolen er fra Nelly, dere finner den HER

Noen av spørsmålene dere har stilt den siste tiden! Lurer dere på noe mer kan dere spørre her i kommentarfeltet 🙂

38 kommentarer
    1. HERREGUD så deilig at du skrev det med vekten! Har lest det på andre blogger selv om kjente virkelig at du lettet meg nå! Du ser jo fantastisk ut! TUSEN TAKK

    2. SÅ enig med kommentaren over!!! Endelig sa noen det:-D Du ser fantastisk ut 😍❤️

    3. Hvorfor du bruke alt for mye brune krem? d får dæ te å ligne på en barbie :/ ikke frekt mente altså, men du e sikkert pen naturlig

    4. Hvordan er navlepiercingarret ditt så usynlig? Mitt synes så godt, og jeg vil gjerne få det “vekk”…

    5. Ser ikke helt hva som er galt i å si at man veier 45 kg? 🙂 Jeg forstår at det er lite, men for noen er dette faktisk normalt – for de som har liten kroppsbygning. Jeg er ganske høy og veier mindre enn 45 kg. Ikke fordi jeg er syk, men fordi det bare er sånn jeg er bygd. Du sier jo selv at man ikke skal tenke på vekt så lenge man har en sunn kropp.. Det har jeg – likevel psyker jeg meg selv ut med å prøve febrilsk og gå opp i vekt. Er ingenting som er rett og galt. Men slik samfunnet er i dag, er det ikke bare feil å veie mye, men også feil å veie lite.. Er visst fyfy å si at man veier under 50 kg. Da prøver man å “fucke” til leserne sine…

    6. Har du noen formening om hva du kunne tenke deg å studere i fremtiden? Evt. Hvor? 😊 ha en fin helg! ❤️

    7. Hvilke fag har du igjen fra videregående som du må ta opp igjen som privatist? 🙂
      du har en nydelig blogg, stå på videre!

    8. Ååh takk for at du er et sunt forbilde<3 For meg som selv sliter med spiseforstyrrelser er det godt å lese at noen ikke blir tatt av kroppshysteriet. Helt sant at vekt IKKE er noe man burde tenke på. Blir også utrolig irritert av å lese blogger hvor de i det heletatt oppgir vekten sin, jeg skjønner ikke vitsen? Når man vet man har lesere som blir påvirket av det en skriver, er det forferdelig å skal drive å skryte over å veie lite. Sophie Elise *hosthost* hehe

    9. Hei fine Andrea! Skal til London nå på mandag og lurte på om du har noe å anbefale? Enten shopping, spiseplasser, musikaler osv. Har lest alle innleggene dine derifra, men lurte på om det var noe man må få gjort?:D Klem<3

    10. Hei! Har vurdert Invisalign selv, men hvordan gjør du det med mat og drikke? er jo mye ute i denne alderen og det virker bare stressende og tenke over skylling og pussing av tenner midt oppi dette.. har du tips? 🙂

    11. Hei Andrea:) Jeg er en jente på 21 år. Jeg har alltid vært veldig liten av meg både i høyde og vekt, dette har jeg arvet av foreldrene mine som også var ganske tynne når de var yngre. Det at du skriver at en utvokst og voksen jente ikke kan/skal veie 45 kilo blir feil. Jeg veier og har veid 45-46 kg nå i snart 2-3 år og sliter absolutt ikke med noen spiseforstyrrelser. Jeg spiser regelmessig 4 måltider om dagen pluss mellom måltider, går turer hver dag og jobber:) Genene mine er bare rett og slett slik at jeg faktisk ikke legger på meg så lett. Som du sier så kommer alle i forskjellig høyde og kroppsbyggning så vekt skal ikke være noe å tenke på så lenge man vet at man er sunn. Og om det er Sophie du referer til så er jo hun rundt 1.57 høy og ikke særlig stor og det at hun selv sier at hun veier 45-50 kg stemmer nok det. Synes ikke det er et tema du skal ta opp eller bruke som et eksempel her på din blogg.
      Så før du peker med fingeren og setter et stempel så vær litt mer obs på hva du snakker om.
      Mvh Mina

    12. Hei! Du er så inspirerende 🙂 Kommer du til å lage et nytt innlegg om trening og ditt kosthold akkurat nå?

    13. Veldig fin bikini! Bruker vangligvis 80D i bh str.. Bør jeg gå opp 1 str om jeg kjøper den type bikini ? Håper på svar 🙂

    14. kan du lange et innlegg om molly og hvordan utstyr du har til henne?
      samt litt om utvikligen og trening som valp?
      hvor mye koster det deg ca å ha molly hvis du ser bort fra utstyr (bare vetrinær og mat)?
      er det mye stress å ha hund? (hvis du ser bort fra hjelpen du får av foreldrene dine og søstra di)
      hvor mange turer til dagen har molly?

    15. Hvordan har du så flat og fin mage?
      Jeg reiser til Spania i påskeferien sammen med fotballaget mitt. Hadde vært fint å å sett litt bra ut til da om du skjønner… 😉 Hva er dine tips til hva jeg kan gjøre for å få en stram mage?

    16. flott svart på det med vekt Andrea! syntes det er veldig bra at du tar ett standpunkt og ikke er med på å forvirre unge jenter enda mer. Stå på!

    17. Synes du har et skikkelig sunt syn på vekt! Det er såå bra at noen bloggere faktisk påvirker i den retningen også! U go girl

    18. Tror også vekt er veldig forskjellig, og som du sier – ikke noe man skal fokusere så mye på.
      Jeg er 175, og veier mellom 75-80kg, jeg har six-pac og har på ingen måte mer fett på kroppen enn Andrea 🙂
      Vi er alle forskjellig <3

    19. Nå er det mange år siden men har du og Axel et godt forhold til hverandre i dag? Om dere snakker sammen fremdeles? Også spiller han Romeo på det norske teateret har du sett den forestillingen eller kommer du til å se den? <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg