BILDEDRYSS FRA BAKKEN

Image and video hosting by TinyPic

Her bor vi! Husene her er så spesielle og fine 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Vi tar gondol fra der vi bor hver dag i 15 min for å komme på toppen av fjellet. Så deilig å sitte der og bare nyte den fine utsikten!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fineste twinsa ♥

Image and video hosting by TinyPic

Beste mamsi ♥

Image and video hosting by TinyPic

Her var et lite bildedryss fra dagene våre i bakken! Det er så altfor vakkert herOg fy søren for et vær vi hadde i dag. Blå himmel, full sol og hele 15 varmegrader 🙂 Dere kan tro det var herlig å nyte et godt måltid og en kald øl i solen etter et par timer i bakken. Håper virkelig vi er heldige med været de siste dagene her også, for det var så deilig! Ellers må jeg bare si at jeg blir SYKT sliten av å stå på ski, haha. Altså.. Jeg kunne ikke huske at det er hardt å stå på ski. Men gud som det svir i bena og så sliten man blir, er jo helt død når jeg er hjemme igjen. Føler jeg kommer til å være så støl at jeg ikke klarer å gå i morgen, haha. Tidenes treningsøkt å stå på ski hele dagen! Nå skal jeg sove, men håper dere har det fint dere også. Skal få tatt mer bilder og vist dere snart ♥♥

12 kommentarer

Siste innlegg