En av baksidene ved å være en offentlig person

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Endelig er vi hjemme igjen fra Østerrike! Var en nydelig tur og veldig hyggelig, men godt å komme hjem også. Ble så sliten av å stå opp tidlig og ut på ski hver eneste dag, haha 🙂 Ellers gikk jeg litt i gjennom den filtrerte innboksen min på facebook i dag, og jeg blir nesten litt skremt av alt det syke folk skriver til meg. Jeg får mange meldinger hver eneste dag, og ofte da seksuelle og ekle meldinger. Dere kan tro listen over folk jeg har blokkert på facebook er lang! Legg meg til på snap (andriss) så kan dere se- den siste samtalen jeg la ut er jo helt syk. En av baksidene ved å være en offentlig person, du vet aldri hvem som følger med på deg og desverre kan det også være ganske syke mennesker. Noen av dere husker kanskje han mannen med kofferten full med bilder av meg som møtte opp på skolen min? Det er vel 4 år siden nå, men kanskje noe av det ekleste jeg har opplevd i livet mitt. Om dere vil lese innlegget om denne historien kan dere gjøre det HER. Jeg grøsser fortsatt av å tenke på det…

Det har vært et flertall av ekle opplevelser opp i gjennom årene, og desverre gjør det noe med deg som person. Har dere sett dokumentarer om stalkere før? Jeg burde egentlig ikke se på sånt, for blir jo helt livredd for at det skal skje meg. Det er forferdelig at politiet ofte ikke får gjort noe før det ender brutalt, fordi det er så strenge regler på hva de kan gjøre. Personen må oppsøke deg hjemme, på jobben og hvor enn du er titalls ganger før de i det heletatt får gitt personen et forbud mot å kontakte og oppsøke deg. Før det gjør de ikke en dritt. Og er personen syk nok, så er nok ikke dette forbudet noe hinder for å fortsette. Sinnsykt ekkelt! Nei, å få en ordentlig stalker er kanskje mitt værste mareritt. 

20 kommentarer

Siste innlegg