BALAYAGE

// sponset behandling

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

I går var jeg tilbake i frisørstolen på Hendrix hair sentrum for å bli bittelitt lysere! Trives godt i lysere hår, men beholder alltid min naturlige bunnfarge. Orker ikke stresse med ettervekst, så helt perfekt å bare stripe litt ca halveis og ned 🙂 Jeg er superduper fornøyd med resultatet og er så glad jeg har funnet verdens beste frisør. Hun heter Isabel Calderon, har jobbet som frisør i 9 år og er helt RÅ. Føler meg 100% trygg hos henne, og får nøyaktig det resultatet jeg ønsker. Om dere vil bestille time der kan dere enten gjøre det HER, ringe 90 47 14 26 eller sende mail til [email protected] 🙂

Nå skal jeg til min kjære Kasja for å fikse vipper og negler, så er det venninnekveld. Til helgen reiser jeg bort en tur, men ikke ut av landet.. Noen som klarer å gjette hvor jeg skal? ♥

20 kommentarer
    1. Åå elsker henne! Har hatt Isabell som fast frisør i over to år nå, alltid like fornøyd og alltid like koselig og være hos henne!<3 Ikke reklamer for mye for henne da, hun må ha tid til meg òg, haha!

    2. Andrea, jeg synes der er alt for mange onde kommentarer herinde til dig og det skal du selvfølgelig ikke finde dig i!! Men jeg vil stadig sige, at nogen har ret når de skriver at det er stort set kun sponsoreret herinde efterhånden. Det er virkelig ikke specielt spændende, du har så meget mere at byde på!! Og ALT det du har skrevet om sponsoreret er kunstige negle, kunstigt hår, kunstigt dit og dat – synes bare du skal overveje det ❤️️

    3. Herreguud så fint hår du har fått!! Kan du lage et skikkelig før/etter-innlegg? Du har virkelig motivert meg nå til å ta ut extensionet og begynne å spare haha. Er ikke så ofte jeg kommenterer bloggen din, så da kan jeg like så godt si dette i samme slengen. Du er min absolutt favorittblogger! Du virker så utrolig positiv og trivelig hele tiden, du klager aldri og innleggene dine er alltid så fine med masse fine bilder! I tillegg virker du som en utrolig koselig og snill person. Dette kommer til å høres sykt rart ut haha, men skulle ønske vi var venninner in real life haha! U go guurl

    4. Nydelig hår men jeg er veldig god med hår og føler jeg har lært meg litt gjennom tidene og se hva som kler for best. Du kler fargen, men når jeg ser tilbake i arkivet ditt er du helt NYDELIG med det lang tykke naturlige håret du hadde for noen år siden. Bleket håret selv mye en periode og det ble alltid fint men det blir tynner av det 🙁 De på Hendrix er jo så flinke så jeg ville kanskje neste gang be om en farge som var så lik som mulig din naturlige og la håret ditt vokse. Aldri mer bleking osv. Jeg gjorde nettop det for 2,5 år siden og jeg har nå fått tilbake mitt mega tykke hår og det føles så bra! Du har nemlig naturlig tykt hår men vil aldri få så tykt hår igjen om du forsetter å bleke, selvom det kler deg veldig godt da! Fint å tenke på til framtiden også, da det ikke alltid vil ta seg ut å bleke håret når du blir litt oppi årene. Jeg skal hvertfall aldri farge eller bleke håret igjen, da håret mitt sikkert er 10 ganger tykkere nå. Bare en liten anbefaling, selvom du godt kler fargen! Synes bare du ser så flott ut med tykt hår.

    5. Jeg hadde en helt forferdelig opplevelse hos Isabelle, håret ble fullstendig ødelagt 🙁 mulig hun er flink til å farge, men vil absolutt ikke anbefale å klippe seg der.

    6. Tips til å spare langt hår? Hvor ofte klipper du deg? ^^
      Tar du tannbleking til tannlege? Hva koster det og hvor lenge holder det? Kan man da få helt kritthvite tenner? Hvor ofte tar du sol?
      Håper du vil svare du er såå pen 🙂

    7. Du ser helt nydelig ut, Andrea! Men har alltid lurt på hvordan du får så mye volum i det? Har veldig tynt hår selv, og sliter med at det ser paddeflatt ut….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg