home sweet home

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Solbriller fra Céline // Jakke fra CPH feather // Skjerf fra DAY // Bukse fra Topshop // Veske fra Givenchy

Noen siste bilder fra fine Bergen! Kom hjem i går kveld og tok en rask tur hjemom for å si hei, legge fra meg ting og spise middag. Så hentet Henriette meg og her er jeg fortsatt 🙂 Sov igjen den tapte nattesøvnen fra helgen i dag, og så tok vi turen rett på trening. Drakk tidenes sykeste pre-workout før vi dro, som prikket i hele kroppen og gjorde meg helt crazy hyper- haha. Med andre ord ble det en veldig effektiv økt 😀 Nå ligger vi langflate på sofaen og skal straks lage speltlompepizza til middag, før det blir filmkveld. Koselig ♥♥ Håper dere også har hatt en fin start på den nye uken! Om dere har noen bloggønsker til de kommende dagene må dere gjerne legge igjen en kommentar 🙂

41 kommentarer
    1. Ååh jeg hadde så syykt lyst til å treffe på deg mens du var her i Bergen! Jeg fulgte deg på snap, og tenkte “fader, der var jeg jo for bare 2 timer siden!” haha! Jeg bor på Askøy, som er en øy 10 minutter utenfor Bergen. Du kan se Askøy fra Bryggen, hihi!
      Kan jeg spørre hvilket hotell du bodde på? Neste gang du kommer, så burde du booke deg inn på Scandic Ørnen!! Det er et helt nytt hotell som ligger ved siden av Bystasjonen. Det er helt fantastisk fint der, og servicen er fantastisk :):) Booker meg alltid inn der på kosehelger med typen i ny og ne.
      Håper du koste deg, og at du kommer tilbake snart!! <3 Klem

    2. MARIA ELLAINE: Åh, ja det var dumt :(( Men er nok snart tilbake så kanskje du ser meg da 😀 Vi bodde på scandic byparken. Helt greit hotell med god frokost og veldig bra beliggenhet:)) Tusen takk for tips, kanskje jeg må bo der neste gang 😀 Klem til deg søta <3

    3. Skriv om hvordan du og annijor passer sammen som venner. Hun er jo en av de smarteste personene jeg vet om i bloggnorge, mens du er blant de dummeste, så skjønner ikke helt den matchen.

    4. Mari: Kyllingfilleet som du kutter i små biter og steker i panne, og så bland i enten taco eller fajitas krydder fra Odel paso. Så tar du kyllingen på speltlompe, drysser over så mye revet ost du vil og tar på koriander til slutt. Inn i ovnen til osten har smeltet, så er det ferdig! Pleier å spise med lettrømme og hjemmelaget guacamole :*

    5. Du ser så sinnsykt bra ut, Andrea! Tenkte å komme med et par tips som du kan skrive om:
      – “Den aller første gangen”, jeg vet du har hatt et slikt innlegg før men hadde vært kult om du kom med noen nye punkter fordi det er så utrolig aritg å lese om. Det kan være første kjæreste, lønning, ferie, hårfargeendring, skoledag, instagram bilde, komplekser etc.
      – Fun facts om deg selv/ting du har opplevd er alltid så utrolig gøy!
      – Tips til enkle treningsøvelser eller matretter som er sunne men som man ikke behøver å dra til spesialbutikker og bruke opp hele lønninga si på.
      – Kjempe kult om du har en liten tbt – se gjennom bilder og stilforandringer du har hatt, og også hvordan du psykisk føler du har endret deg.
      – Et innlegg om dine forbilder – for eksempel foreldre, kjendiser, politikere, venninner etc og hvordan disse har påvirket ditt syn på ting.
      – “Before i die liste” – liste med punkter over steder du vil reise, ting du vil gjennomføre og oppleve før livet er over.
      – Dilemmainnlegg: Ta utgangspunkt i noen dilemmaer fra google eller for eksempel dilemmakongen på twitter og svar på disse 🙂

    6. Hei Andrea 😀 du skal vel ikke til gran canaria i påsken ? 🙂 vurdere faktisk å dra dit alene!! Hadde vært gøy å bli kjent m noen der nede:) aldri dratt alene før. Hilsen line

    7. Kan du ikke filme noen “challenges”? Sjekk ut profilen til Kristin og Dennis på youtube, eller bloggen hennes. Er super morsomt. Du kan vel bare ta med en venninne eller kompis! Vil gjerne også se en sminkevideo med hverdagssminken!

    8. venter fortsatt på innlegg om reguleringen! vil gjerne høre om hvordan det påvirket din hverdag om det var mye stress osv. 🙂

    9. Hei, jeg lurte på en ting angående olympus-kameraet… Jeg har det samme selv, men har ofte problemer med å få bildene klare og tydelige. De blir gjerne blurry, til og med med blits. Er som om den minste bevegelse av kameraet gjør at de ikke blir helt klare. Vet du hvorfor det skjer, og hva jeg kan gjøre for å hindre det? Hadde satt stor pris på svar 🙂

    10. Hei Andrea 🙂 lurte bare på hvor du har kjøpt den beige toppen med sånn knyting på? Så det på snap!

    11. kan du lage et innlegg om treningsrutine? Jeg vil gjerne ha tynnere lår og mer makert mage, har du noen gode øvelser for å oppnå det?
      klem<3<3

    12. Hei. Dette er ikke ment som en frekk kommentar, derfor håper jeg ikke du tar denne kommentaren ille opp fordi den er ikke ment til deg personelig. Bare for å ha sagt det er denne bloggen sikkert til mye inspirasjon for lesere og unge jenter. Likevel synes blogging er en litt selvsentrert greie som er kommet de senere årene. Jeg tror det skaper følelsen av at man er midtpunktet i verden, men der må man nok tro om igjen. For verken bloggere, instagrammere eller kjendiser er så mye bedre eller mer verdt enn alle andre. Jeg skjønner at du har blogging som en hobby og trives med det, men for å være helt ærlig hadde det vært fint med et blogginnlegg om nettopp dette.

    13. Hei, solbrillene dine var rålekre! Jeg har sett litt på et par Celine briller som heter “Baby Audrey”, det er ikke tilfeldigvis de du har på?
      Jeg vurdere tortoise og sort. På produktbildene på nett ser tortoise litt for rød ut, men det gjør ikke brillene dine, det er derfor jeg lurer på om det er disse solbrillene du har på 😉 Uansett – du ser dødsbra ut i dem!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg