Sluttet å blogge?

Hei mine kjære!

Nå er det hele 5 dager siden jeg tittet innom her, og jeg VET det er irriterende. Min lille bloggpause var ikke planlagt, men alle trenger litt fri i blant og det gjorde veldig godt med en liten ferie. Nå har jeg naturligvis ganske dårlig samvittighet etter ferien (haha), så skal prøve så godt jeg kan å blogge ekstra bra dagene fremover. Med andre ord har jeg ikke sluttet å blogge, og det skjer nok ikke på noen år heller! Ellers smiler livet, jeg har det fint og ser veldig frem mot tiden som kommer. I går bestillte jeg og Fanny tur til Paris, og dit drar vi om to uker. Lenge siden jeg har vært på storby ferie i Europa, så det gleder jeg meg veldig til. Og så fort vi er hjemme fra Paris flytter jeg til leiligheten på Frogner- weee! Da begynner nok også våren å snike seg frem, så det skal bli helt fantastisk 🙂 Nå føler jeg livet går min vei!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Genser fra Missguided

Nå er jeg hos Henriette, og vi skal lage hjemmelaget pizza før fler jenter kommer hit på vors. Det blir en liten tur ut i dag, og det er jo alltid gøy! Håper dere får en super lørdagskveld, så snakkes vi snart ♥♥ 

25 kommentarer

Siste innlegg