Dagens tema: Brunfarge

Holaa!

I dag skal jeg ha et tema her på bloggen, og det er brunfarge 🙂 Brunfargen min er noe av det jeg får mest spørsmål om, og noe jeg vet dere er veldig interesserte i å lese om. Jeg holder meg jo brun året rundt, og har naturligvis mine triks. Noen ganger er brunfargen 100% ekte, andre ganger bruker jeg selvbruning. Så dere skal få høre om alt i dag 😀 Første delen som kommer i dag er dyp naturlig brunfarge med hjelp av betakaroten, og i kveld skal jeg fortelle dere om verdens beste selvbruningsmerke. Gøy gøy!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jakke fra Missguided // Genser fra Zara // Bukse fra Topshop // Veske fra Givenchy // Sko fra Nike

Vi snakkes veldig snart, ønsker dere en deilig søndag enn så lenge ♥

9 kommentarer

Siste innlegg