VIP-KODE TIL DERE

// annonselenker

WIHUUU!! Nelly har satt i gang med sitt mid-season sale, og vi snakker mer enn 8000 produkter på salg. Mildt sagt tar det sin tid å bla i gjennom, så jeg har selvfølgelig plukket ut mine favoritter for dere 🙂 Salget åpner egentlig ikke før på mandag, men med min vip-kode kan dere begynne å shoppe fra salget allerede NÅ. Yey! Koden er “Nelly&Andrea” og dere finner hele salget HER ♥

Svart kjole med åpen rygg HER // Svart todelt sett HER // Grått todelt sett HER 

Todelt sett i blonder HER // Paljettkjole HER // Beige todelt sett HER

Todelt sett HER // Kjole HER

Bustier topp HER // Lace sett HER // Hvit topp HER

Skjorte HER // Topp med snøring HER // Topp med paljetter HER

Blå cardigan HER // Beige cardigan HER // Faux fur HER

Biker bukse HER // Bukse med vide ben HER // Skinnbukse HER 

Veske HER // Klokke HER // Smykke HER // Pung HER // Ørepropper HER // Solbriller HER // Nøkkelring HER // iPhone deksel HER

Perfekt mulighet til å hamstre inn litt til vårgarderoben! Selv skal jeg uten tvil klikke hjem noen skatter.. Altfor mye fint 🙂

6 kommentarer
    1. Nå blir bloggen din bare treigere og treigere, jeg har nå holdt ut med det den siste måneden, men jeg tok tiden i dag på hvor lang tid den bruker på å laste inn med bilder og overskrifter og alt, og det tok 53sek som nå til dags rett og slett bare blir litt for treigt, desverre

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg