LAST PARIS SNAPSHOTS



Siste bildene fra Paris! Åå, begynner å savne den koselige bestissturen vår allerede.. Ellers glemte helt å fortelle dere om hvordan burlesque showet på Moulin Rouge var, og har bare en ting å si: WOW. Altså det var helt fantastisk, virkelig en super opplevelse og upåklagelig stemning! Mye nakenhet, men fortsatt på en veldig classy måte. Nei- dit må dere ta turen om dere skal til Paris, vi koste oss masse 🙂 Nå er det faktisk bare 8 dager til jeg skal tilbake, men da på “jobb” med et par andre bloggere. 12-14 april er vi der, og etter det skal jeg på 3 andre reiser så og si rett etter hverandre. Travelt, men gøy!

Ellers beklager jeg at det har vært litt lite liv her inne de siste dagene, men jeg er midt inne i flyttekaos OG har blitt syk- med andre ord en veldig dårlig kombinasjon. Satser på å være ferdig med flyttingen enten i kveld eller senest i morgen, og da blir det blogging som normalt igjen. Gleder meg til å vise dere hvordan den nye leiligheten er ♥♥

9 kommentarer

Siste innlegg