GREEN BOMBER


Bomberjakke fra Nelly (utsolgt, lignende HER) // Topp Nelly // Bukse fra Topshop // Veske fra Givenchy // Sko fra Nike

Dagens antrekk! Elsket kombinasjonen av grønt og beige, så fint 🙂 Nå har vi som sagt flyttet inn i den nye leiligheten, og har bodd her siden onsdag. Fantastisk deilig å være tilbake i byen, og jeg kjenner jeg blir så motivert av å endelig ha flyttet for meg selv igjen. Alt er så mye enklere når du bor i smørøyet, og jeg er så heldig at flere av mine gode venner bor 5-10 min gåavstand unna meg. Dette blir nok helt perfekt! Vi har enda ikke kommet helt på plass enda, og det kryr av stappfulle søppelsekker rundt oss.. Må samle krefter til å komme i gang, kommer nok til å ta sin tid og må si tanken på å starte frister lite- haha.

Håper dere har det fint og gooood helg ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg