Sexy beach hair med Coverbrands!

// Innlegg i samarbeid med Coverbrands.no

I dag skal jeg vise dere hvilke produkter jeg bruker for en “beachy look” med masse volum, men først må jeg nesten vise dere mine to siste skjønnheter fra Lulu’s! Altså- hvor fine er vel ikke sminkepungen og toalettmappen over? En stor toalettmappe hvor jeg får plass til alt jeg skal ha med meg på reiser trengte jeg faktisk sårt, og denne falt sånn i smak. Superduperfin! Sminkepungen finner dere HER og toalettmappen HER

Sååå over til hår:

♥ Remington krølltang: Her har du den perfekte krølltangen til en veldig rimlig penge! Fungerer minst like bra som de dyre alternativene, og her kan du både lage lett fall og store kraftige krøller. Alt etter hva man ønsker 🙂 Til min look ville jeg ikke ha krøller men bare litt liv i håret. 

♥ Reference haircare heat protection spray: Varmebeskyttende er superviktig å bruke før føning/retting/krølling av håret, og denne er min favoritt. Beskytter håret, og gir glans og litt hold 🙂 Billig er den også!

♥ Label.M sea salt spray: Saltvannspray har vært en favoritt hos meg i årevis for en beachy look, og den kan enkelt brukes helt alene for å få resultatet du ønsker. Denne fra Label.M ble faktisk brukt under London fashion week, og det er ganske kult! Absolutt et lite must-have til håret.

Joico K-pak hårspray: Jeg elsker k-pak serien med shampoo, kur og balsam fra Joico, og hårsprayen skuffet heller ikke. Lukter nydelig, gir fantastisk hold og glans. Krøller du håret og sprayer med denne etterpå, kan jeg love deg at krøllene holder seg i dagevis!

Krøllet håret veeeldig lett, og så børstet jeg godt gjennom. Ønsket ikke synlige lokker men heller bare litt rufsette hår med masse volum, og denne looken elsker jeg! Passer like bra til hverdag som til fest 🙂

Dere får 20% rabatt på alle hårprodukter hos Coverbrands med koden “ABHA” (gjelder ikke ghd og nedsatte varer), og koden varer ut 14.04 ♥ Coverbrands har et gigantisk sortiment når det kommer til hårprodukter og en haug av fantastiske merker, så anbefaler dere å sjekke ut. Alltid deilig med rabatt!

15 kommentarer
    1. Hei Andrea 🙂 Jeg er veldig glad i å lese bloggen din, men den er utrolig treig. Det er ikke sånn på andre nettsider eller blogger. Håper du kan ta dette til deg da det er veldig frustrerende. Ellers har du en veldig bra blogg 🙂

    2. Var dessverre mer bed hair enn beach hair 🙁 ser ut til at du akkurat har stått opp. Får litt på følelsen av at dette er en look du ikke bruker, men at du har prøvd å lage den på grunn av samarbeidet med cb. Kan være jeg tar feil altså, men er slik det kan fremstå.

    3. Dette så ikke pent ut, du må da se det selv? Dette oser av kun reklame. Du pleier se flott ut på håret. Helt tydelig at du ikke bruker disse produktene. Du ville neppe gått ut av huset slik.
      Vakker jente uansett 🙂

    4. Du topper virkelig bloggingen i det siste med hele FEM reklameinnlegg på rappen ;-);-) flau over at jeg fortsatt leser blogger

    5. Dette er ikke ‘beach hair’ :/ Litt enig med hun over her.. At det virker som om du kun prøvde deg på looken pga samarbeidet med cb. Man må heller ikke ha en krølltang for å lage denne looken.. Føler litt du prøvde å stappe mest mulig produkter i et innlegg. Hadde jeg vært cb, hadde jeg ikke vært fornøyd med dette.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg