BACK IN PARIS

Heeeei søtiser ♥

Gjett hvor jeg er a- i Paris!!! Var så lenge siden sist vet dere ;);) Er her med en gjeng søte bloggjenter i samarbeid med Deodoc, og vi var på et utrolig koselig event i eiffeltårnet tidligere i dag. Lunch med tidenes utsikt og fremvisning av produkter! Flyet gikk allerede kl 8 i morgen tidlig, så vi har allerede hatt en laaang dag. Er passe redusert og skulle helst tatt meg en liten powernap nå, men middag på Buddha Bar venter. Fantastisk resturant med tidenes mat som dere MÅ dra innom om dere skal hit en dag 🙂 Om noen skulle lure så blir vi her til torsdag kveld, og jeg skal prøve å blogge masse. Vet det har vært litt for mye annonser i det siste her inne, så nå synes jeg dere fortjener bloggingen dere liker best. Kom gjerne med ønsker om dere har noen!

Her kan dere se produktene til DeoDoc! Som dere ser er dette diverse intimprodukter, som lukter helt fantastisk og er skikkelig geniale. 

En glaaad Andrea! Buksen min er fra topshop og genseren fra Bikbok. Sneiks, mine kjære ♥♥♥

17 kommentarer
    1. Kan du ikke ha en liten “oppsummering” hver kveld der du nevner hva du har gjort den dagen, og gjerne også anbefalinger til steder å besøke.
      Kos deg masse, elsker bloggen din!
      Håper du kan starte å blogge litt oftere igjen, heller da ikke så alt for lange innlegg, men heller flere.

    2. Maria: Sushi og masse annet asiatisk! Minner om buddakan og hakkasan, om du har vært der før :)) Trenger ikke reservere i god tid nei, holder et par timer før du vil ha bord eller evt dagen før <3

    3. Har deg på snap, kun fordi det er morro å se hva noen av Norges “bloggfjes” bruker hverdagene sine på. Men.. Istad når du la ut denne teksten til ett bilde av Eiffeltårnet ; “tømmer hele området pga. en koffert 🙄🙄🙄” .. Først da innså jeg hvor lite virkelighetsnær du er. Og du er så langt unna som overhodet mulig. Du følger kanskje ikke med på nyheter? For opptatt med å sløse penger på ett falskt liv? Falske vipper, falske pupper, falske lepper, etc. Jeg sier dette som en 20 åring, og du som da også er på min alder ville jeg trodd skjønte bedre. Men der tok jeg rimelig feil. Kanskje du skal begynne å se litt rundt deg, hoppe ut av din lille, falske rosa sky. For den rosa skyen, den funker ikke i voksenlivet.
      En koffert stående uten eier på en slik offentlig plass, hvor det NETTOPP har vært terror er ekstremt farlig, og skal selvfølgelig følges opp av politi og alt som hører med. Du skal bare være glad de evakuerte stedet, plutselig var det en bombe i den kofferten. Da hadde plutselig ikke lille, virkelighetsfjerne Andrea kunnet leve i sin rosa sky lenger. Men du ser kanskje ikke problematikken i terror? “Det vil jo aldri skje meg, sant?”..
      Kanskje påtide å følge med litt på samfunnet. Det er mye jeg tror du kunne ha lært av det. Se på Sophie Elise, hun har Ihvertall kommet nærmere virkeligheten ved å hoppe ut av rosablogger-skyen.
      Jeg så en gang opp til deg, men det var før jeg skjønte hva som lå bak fasaden. Feel free til å svare meg, jeg prøver ikke gjemme meg bort 🙂

    4. Caroline: Oi, for en kommentar. Du kan få tro nøyaktig hva du vil om meg, og du kan også få tro at du kan forstå hvordan en person er i virkeligheten via en overfladisk blogg. Selvom jeg blogger om reiser, klær, sminke, hverdag ++ betyr det ikke at jeg ikke har verdier, meninger, ikke er samfunnsengasjert eller at jeg lever i en liten rosa boble. Vi bloggere er faktisk utrolig nok helt normale jenter og ikke en egen “rase”, og det er egentlig bare trist at du er så dømmende utifra å ha lest en blogg. Bare fordi jeg ikke velger å blogge om verdensproblemer, samfunnsdebatter, politikk osv sier ikke det nødvendigvis noe om meg som privatperson.

      Snappen min ble åpenbart veldig misforstått av deg, og jeg skjønner ikke helt hva du tror jeg tenkte? Tror du at jeg la ut den snappen og bare “oi sykt rart at de sperrer av et område pga en ubetydlig KOFFERT, det gir ikke mening”? Haha. Jeg følger daglig med på nyheter og er FULT klar over at en koffert er både misstenksomt og skummelt, spesielt i disse tider etter terrorangrepene som var i Paris og Brussel. Jeg var selvfølgelig GLAD for at politiet evakuerte stedet og sjekket ut kofferten, altså hva tror du? Poenget med snappen min var at det var skummelt, så som sagt har nok du misforstått ganske kraftig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg