BUDDHA BAR

Litt nattblogging fra frk.Badendyck! Bildene over er fra middagen i kveld, og for en gangs skyld prøvde jeg meg på litt blitz bilder. Funket faktisk overraskende greit! Har blitt så grusomt kresen på bildene her på bloggen det siste året, og føler jeg kun kan ta bilder i perfekt dagslys for at det er bra nok for å bli lagt ut. Men det må jeg prøve å legge fra meg, for det gir naturligvis sine begrensninger. Alt må ikke være så perfekt, og det må jeg prøve å trykke inn i hodet.. Jeg vet jo egentlig at det er viktigere for dere å høre oftere fra meg enn at bildene mine er picture perfect 🙂 Nå er det natti natt på meg, og jeg er klar for nok en fin dag i denne fantastiske byen i morgen! Blir nok en haug av bilder- må si det er veeeldig greit å være flere bloggere på tur ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg