Idylliske Paris

Jeg elsker området rundt eiffeltårnet, det er rett og slett bare helt fantastisk vakkert. Paris har så flott arkitektur, noen av bygningene her er rett og slett bare til å måpe av. Oslo er virkelig null og nada i forhold, haha. Det eneste som ødelegger stemningen litt er alle disse selgerne som det virkelig kryr av, og de tar ofte ikke et nei for et nei. Ganske slitsomt! Ellers koser jeg meg masse med blant annet skjønneste Anniken, som jeg faktisk skal på hele tre reiser til med i løpet av tre uker nå. Først finland, så portugal og til slutt LA ♥ Mye gøy i vente, så derfor går det veldig greit at vi skal hjem allerede i morgen 🙂 Snakkes snart, da skal jeg svare på ukens spørsmål!

9 kommentarer
    1. Heisann!
      Har lenge brukt extension som jeg syr på, men syns dette blir veldig klumpette og ønsker derfor å prøve ut tape. Hvilke erfaringer har du her? Eller har du noe annet du vil anbefale? Hvordan er det i forhold til vask, hvor lenge og bra holder festene? Kan man ha en stram hestehale, samt style det som vanlig? “problemet” mitt er at jeg har veldig krøllette hår som må rettes, derfor er jeg litt redd for at håret i mellom festene vil bli umulig å rette hvis man må være ekstremt forsiktig med tanke på festene. Setter pris på alt av svar!! Beklager hvis jeg tok kontakt på “feil” sted, visste bare ikke hvor ellers jeg kunne spørre deg om dette:)
      Ha en fin dag!
      M.

    2. Hei ☺ Bare lurer litt… I det siste har du blogget veldig mye om ulike produkter, og skrevet om reiser. Savner mer personlige innlegg, for det blir nesten bare en reklameblogg. Det er fint at du har en positiv blogg uten så masse drama som noen andre blogger har, men synes det blir mye overfladisk. Man får inntrykk av at det viktigste i livet ditt er extensions, negler og sminke, og det blir veldig typisk rosabloggimage. Er helt sikker på at du har mange andre sider ved deg selv, og skjønner at det frister å holde tilbake. Mener dette kun konstruktivt og ikle negativt, for du virker som ei flott jente! Kjenner moren din og broren fin fra tidligere og synes de er veldig hyggelige 🙂

    3. Hvorfor er molly så liten i forhold til pomeranianen til isabel? er det fordi hun er jente? er det vanlig?

    4. Til Ida:
      Det er helt individuelt hvor stor en pomme blir! Jeg har to gutter, de er fra samme kull og har samme mor og far. Den ene veier under 2 kg og er veldig liten i vekst, mens den andre er “normal” og veier rundt 3 kg. Molly har sikkert små foreldre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg