4 bloggere på tur, men null shopping

Jakke fra Karen Millen // Genser fra Brandy Melville // Bukse fra Topshop // Veske fra Givenchy

Det er faktisk ganske sykt, men i løpet av paris-turen var vi ikke innom en eneste butikk! Hvem skulle trodd det kunne skje når man er 4 bloggere på storby ferie? I hvertfall meg, hvis dere tenker på hvordan jeg var før. Shopping var jo den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt reiste steder, haha 😉

Nå skal jeg til min gode venn og manager Isabel for å gjøre endel jobb, og så er det rolig lørdagskveld hjemme hos foreldrene mine som står på planen. Da får jeg endelig sett Molly igjen, som har kost seg på hyttetur med dem. Blir godt å få henne hjem igjen, er jo så tomt uten min lille bebis ♥ Håper dere koser dere og får en suuuper lørdag!

17 kommentarer
    1. Ro ned litt på ansiktssminken og solpudder, oransj ompalompa, jo. Se på forskjellen på hendene og ansiktet, dag og natt.

    2. Når du bruker lipliner – pleier du å bruke en i samme nyanse som leppestiften, eller en som er litt mørkere? 🙂

    3. Har du fått lappen på bil? Husker så godt at du skrev om det i 2014/15 eller no, at du drev å skulle ta den på automat, har oppkjøring den 10.mai selv, og kom bare på at jeg ikke har lest noe sted at du har tatt den enda.

    4. Syns det er kjempegøy å følge bloggen din, men i det siste har du dabbet så voldsomt av… Er like skuffende hver gang jeg besøker bloggen din. Håper du vier mer tid til bloggen framover.

    5. Hei søte deg <3
      Hvor pleier du å fylle leppene dine? Bruker du juvederm eller restylane? Hva syntes du er best? Syntes du er det mye å ta 1ml første gang, eller er det for lite til å kunne se noe forskjell? Jeg skal fylle leppene mine for første gang, og er så redd for å gå på en skikkelig stygg smell! Har sett litt på Hud og Hår Klinikken på Steen og Strøm, og der fyller de leppene med hyaluronsyre. Vet du eller hørt noe om det er bra/dårlig? Beklager for å overøse deg med spørsmål, jeg syntes bare at dine er så fine og naturlige at jeg bare måtte spørre!
      Fortsatt fin dag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg