Skjønnhetstips: The incredible face gel

// sponset

Jeg regner med at flere av dere har hørt om MayBeauty og deres hudprodukter? Selv har jeg lest en haug av anbefalinger, og var ekstremt spent på å teste ut selv. Produktet over er en face gel, og den gjør virkelig mirakler! Jeg hadde aldri trodd dette produktet kunne ha så god effekt som jeg har lest, og i alle fall ikke på meg som har veldig ren og fin hud. Effekten av denne face gel’en skal være å fjerne døde hudceller, rengjør porer, fjerner olje i huden sist men ikke minst gjøre huden både glattere og finere. 

Det jeg elsker med dette produktet er at det rett og slett høres “for godt ut til å være sant”, men så er det faktisk det. Jeg hadde som sagt ikke trodd jeg med fin hud kunne få så mye effekt, men dere skulle sett hvordan de døde hudcellene mine løsnet. Det var nesten skremmende hvor mye ekkelt en behandling fikk ut av huden min.. Jeg ble i alle fall veldig overbevist om at dette er noe jeg må fortsette med, og synes effekten av produktet var så fantastisk at både mamma, søster og en venninne allerede har fått prøve. De ble like overrasket, og mamma ba meg klikke det hjem til henne med en gang- haha. 

Gel’en skal smøres rundt i hele fjeset, og så skal du gnikke produktet godt inn. Effekten er umiddelbar, og du vil se hvordan den døde huden trekkes ut av ansiktet. Ganske utrolig opplevelse egentlig, og både overraskende og ekkelt på en gang hvor mye dritt den fikk ut- hehe. Så skal ansiktet skylles godt, og viiips så er huden din ren og fresh! Om noen skulle lure har jeg veldig sensitiv hud, men dette produktet reagerte jeg ikke på, så det er nok veldig mildt. 

Her kan dere se resultatet av face gel’en:

Sykt eller hva? Maybeauty har mange andre produkter, og jeg må si jeg gleder meg skikkelig til å teste ut litt forskjellig derifra. Jeg er 100% frelst, og jeg kan love dere at dette er helt ærlige meninger. Prøv selv, så kan dere se hvor fantastisk det faktisk er. Skal oppdatere dere på de andre produktene derifra senere når jeg har fått testet ut 🙂 

Face gel’en finner dere HER, og dere får automatisk 30% rabatt på kjøpet ved å trykke på linken eller bruke rabattkode “Badendyck30” ♥

28 kommentarer
    1. Hei jeg har prøvt ansiktsmasken fra dem. Nå må jag teste gel også! Gjelder rabattkoden på alle produktene eller kun face gel?

    2. Jeg angra på at eg kjøpte dem xD hadde nesten ikke død hud i ansiktet faktisk,så ble litt overasket av det,men prøvde dem på bena ,der derimot hadde eg mye hud som løsna ,så da tenkte eg hmm da må eg skaffe meg den sokken heller
      Enten så er det produktet oppskrytt eller så har eg ikke særlig død hud i ansiktet

    3. Hei Andrea, takk for rabattkode! Jeg bruker ansiktsmaske og pore maske fra Maybeauty, etter jeg lest om produktene i avisa, da jeg ikke prøvt face gel ennå får jeg da prøve nå, det blir bra pris med rabattkoden!
      Pen du er! :*

    4. Prøvde noe lignende i Polen! Rare greier, var ikke så fornøyd i forhold til at prisen var veldig høy! Men bra du fikk effekt av det.

    5. hei, jeg så akuratt på den videodagboken din som du la ut på youtube for en stund tilbake. I starten av videon ser jeg at du har på en sånn ring, når du filmer deg selv i speilet. Hvor har du kjøpt den ringen, har hatt så lyst på den lenge, men vet ikke hvor den er fra:( værsåsnill å svar<3<3 den er super fin

    6. Takk for rabatt!
      @madelen jeg skrev melding til kundtjenste og fikk svar, jeg lurte også på hvor ofte man skal bruke gelen, fikk svar at de anbefaller 1 gang / uka men at det er litt individuell og avhenger på hudtype.
      Jeg spurte også om rabatten gjelder for alle produktene og da fikk jeg ja som svar. Jeg har bestillt alle produktene for å teste og kan tilbakemelde når jeg testet for å gi feedback 😀 Har lest mye om slik disse så det er på tide å teste nå!

    7. Kan du fikse en ny kampanje for tannbleking med dentalia f.eks? Hvis du fremdeles er like fornøyd da selvfølgelig!

    8. Fikk ekstremt mange kviser av å bruke dem, så ville selv aldri anbefalt dette produktet 😛 men folk har jo forskjellig hud!

    9. bestillte dette her, men det gjorde jo huden min mye eklere?? Kjakene/kinnene mine er jo full av flas/døde hudceller nå, og de går ikke vekk selvom jeg gnikker på stedet og skyller med vann. Så da måtte jeg gi opp, så her ligger jeg med kinnene fulle av flass som ikke går vekk. Prøvde til og med å skrubbe det vekk med en klut i ett desperat forsøk….kanskje jeg gjør det feil??

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg