FOR 1 ÅR SIDEN I DAG


 

Altså- whaaat? Facebook ville fortelle meg om dagens minner, og da var det blant annet til at jeg hadde linket til et blogginnlegg for akkurat et år siden i dag. Disse bildene er altså fra 20 april 2015, og vi var på STRANDA. Haha, jeg husker faktisk godt da sommeren kom helt ut av det blå i en ukes tid i fjor. Det var så fantastisk deilig! De siste dagene har jeg trasket rundt med vinterjakke og fryst, så man kan si det varierer veldig.. Vi får krysse fingerne for at værguden er snill med oss snart ♥♥♥

8 kommentarer
    1. Hei! Jeg har et lite ønske ang. innlegg! Kunne du laget et lite innlegg om russetiden din?:D Det hadde vært såå gøy å lese!! Klem

    2. Bruker du enda Ame Purè Rollen og føler du enda at det er et produkt verdt å investere i? Hadde blitt veldig takknemlig for svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg