LUNCHI’N WITH MY BESTIES

Hei!

I dag har jeg kost meg Henriette og Bjørn Erik, to av mine favorittmennesker på denne jorden ♥ Vi satte oss på food courten til Steen & strøm, som jeg absolutt anbefaler å ta turen til om dere ikke har vært der. Ligger i underetasjen, og er ganske nyåpent! En haug av utvalg, veldig fint og masse god mat. Vi var på “mammas piza”, hvor de har tidenes diggeste pizzaer. Den på bildene heter Diavola og er helt amazing 🙂 Ellers fikk vi tittet litt rundt i butikker, og jeg fikk shoppet litt til reisene mine. I morgen tidlig går flyet til Helsinki, så er det rett derifra til Portugal på søndag. Travle dager i vente, men jeg gleder meg masse! 

Søtisene

Yummyyyy

Beste henribro ♥

Nå må jeg sette i gang med pakkingen, og få laget enda et blogginnlegg! Snart kommer Glenn over på sleepover, for vi skal ta følge til flyplassen i morgen tidlig. Søten skal selvfølgelig med til Helsinki! Vi er en god gjeng med bloggere jeg liker veldig godt, så dette blir nok en veldig morsom helg 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg