FINLAND NEXT

Vest fra Zara // Skinnjakke fra Acne // Genser fra Saboskirt // Bukse fra Topshop // Veske fra Givenchy

God morgen! Nå er vi klare for en ordentlig blogghelg i Helsinki 😀 Har aldri vært i Finland før og føler det egentlig ikke er et sted folk pleier å dra(?), så litt gøy å få opplevd det. I dag skal det være workshops med annonsører, og i morgen er det blog awards. Jeg er faktisk nominert men har helt glemt å be dere stemme på meg, så det sier vel seg selv at jeg ikke drar hjem med en pris. Men det gjør ingenting, blir nok supergøy uansett! Vi er hele 400 bloggere fra forskjellige land i norden, så jeg tror det blir et helt sykt opplegg. Gleder meg til å vise dere bilder ♥

10 kommentarer
    1. Når du bruker lipliner – pleier du å bruke en i samme nyanse som leppestiften, eller en som er litt mørkere? 🙂

    2. Heilt fantastisk. Vil gjerne ha flere opplysninger om ka eg kan gjør for å få den samme fantastiske måten for brunfargen som du viser hær. Mvh Elisabeth Pedersen Hagen.

    3. Jag studerar turismindustri, och Finland är faktisk ganska populärt resemål, inte lika populärt som Sverige där jag bor eller Danmark (och man kan inte ens jämföra det med till exempel Spanien eller Grekland). Finland är typ nästan lika populärt som Norge, faktisk lite mer populär.

    4. Hei Andrea 🙂 du pleide å være en av mine favoritter på blogglisten.. nå synes jeg bloggen din har tapt seg betraktelig og det virker ikke som du har lyst å blogge. Det går stort sett bare i annonseinnlegg og hva du har på deg.. jeg vet ikke hvorfor det er blitt sånn for deg, men håper det tar seg opp. Kos deg på tur.

    5. Håret ditt og du har sett likt ut så lenge jeg kan huske! Litt kjedelig. Hva med en forandring? Du er jo så søt og passer nok det meste.

    6. “Har aldri vært i Finland før og føler det egentlig ikke er et sted folk pleier å dra(?)”. Haha. Dette må virkelig være noe av det teiteste jeg har hørt (lest) på lenge. Kos deg på tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg