LAST NIGHT IN HELSINKI

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjolen min finner dere HER (adlink)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Verdens beste Julia ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– BLOG AWARDS IN HELSINKI –

Hei fra en veeeldig trøtt Andrea som i skrivende stund er på Gardermoen! Vi har virkelig hatt tidenes helg i finland, og jeg elsker gjengen jeg har vært med her. Men det har virkelig gått i ett, og jeg har sovet 11 timer tilsammen på 3 døgn. Jeg er DØD, haha! Vi ble hentet på hotellet 6.30 i dag tidlig, fløy til Oslo, og nå venter jeg og Anniken på Portugal flyet som skal gå 14.05. Gleder meg sånn til vi endelig er fremme og kan sove ut for første gang på mange dager.. Gleder meg også veeeldig til å komme tilbake på surfebrettet, og ikke minst nyte noen late soltimer på stranden. Vi skrives fra Portugal, mine kjære ♥♥♥

9 kommentarer

Siste innlegg