Hva skal jeg i LA?

Holaaa!

Som jeg nevnte til dere i går, er det ikke lenge til jeg skal ut på nye eventyr igjen.. Akkurat som jeg liker det 😀 På tirsdag hopper jeg og Anniken på flyet til LA, og der skal vi være i en hel uke! Det er ikke en random ferie, for vi skal faktisk være med på et skikkelig kult opplegg. Gjett hvem vi reiser ned med? Nelly.com! Vi skal fotografere til en ny kjolekolleksjon som kommer, og skal på diverse shoots i St monica, West Hollywood, Runyon Canyon og Malibu. Kult eller hva? Selvom vi er der på jobb får vi også mye fritid, og jeg gleder meg sånn. Ryktene sier at vi flyr first class, noe jeg aldri har gjort før- yeeey! 

– OVERDEL FRA BIKBOK –

LA har lenge vært en drøm å få oppleve, så dette er helt nydelig ♥ Blir gøy å ta dere med på turen- kom gjerne med litt tips til meg om hva vi må se/gjøre der borte! Ellers er det deilig å være hjemme igjen etter finland og portugal. Dro rett hjem til foreldrene mine for å slappe av hele familien, med god middag og gullrekka på tv’en. Planen er å bare ta det rolig før vi reiser igjen, trenger å få hvilt ut litt nå 🙂 Håper dere får en superduper lørdag, klem fra meg!

18 kommentarer
    1. Hvis dere vil ut å feste/drikke så anbefaler jeg dere å skaffe en promotør i og med at all drikke og inngang blir gratis da – og i LA(spes Hollywood) så er det veldig dyrt.. Ellers med shopping så er 3rd street Promenade, nede ved SM beach, den beste plassen å shoppe utenom outlets. Der har de alt fra VS, Zara, HM, Adidas, Sephora osv osv osv. Er her selv nå og reiser hjem i Juni 🙂 God tur 🙂

    2. du kunne ikke fortalt litt mer om neseoperasjonen du har hatt? Før og etter bilder, og fortalt litt hvorfor du valgte å gjøre det?

    3. vet ikke om du redigerer bildene dine ekstremt mye, eller om du har tatt noen operasjoner, men noe du gjør med bildene dine får deg til å se litt ut som en transe

    4. Ingen selskaper som flyr LA ut av Oslo har 1st Class, men Bussiness. Men deilig det også. Skal dere mellomlande i Europa et eller annet sted, blir derimot mulighetene annerledes. Om dere skal fly 1st Class med et amerikansk selskap er det ikke sammenlignbart med Europeiske selskaper i det hele tatt. To forskjellige “leagues”.
      Kan du ikke legge ut flere bilder fra Ericeira da, hadde gledet meg til det? Lykke til med oppdraget i LA, høres kjempegøy ut. Så heldig du er som får være med på så mye forskjellig.Vært der masse og du vil skli rett inn med din “look”.

    5. Hei! Jeg bor i LA så kan komme med noen tips som er litt mer local om dere er interessert!
      Juice/Smoothie shappe: Sunlife Organics, Backyard bowls, Beaming cafe
      Vegetar restaurant/organisk: Falabar, Cafe Gratitude, Kreation, Urban Cafe, Anbefaler og salatbaren på Whole Foods, Erewhon og Lassens.
      Shopping: Abbot Kinney i Venice, Melrose Fleamarket (Hver søndag), Main Street Venice, Malibu Countrymart, 3rd street i Beverly, The Grove (har en fantastisk Italiensk restaurant) Hver onsdag er det stort farmers market ved 3rd Street Promenade i Santa Monica (hoved shopping gaten)
      Husk på enorme avstander! Kan ta ganske lang tid å komme seg fra Hollywood til Malibu feks 🙂 Det er ganske kjølig her nå, hvertfall morgen og kveld og natt! VIlle tatt med litt varmt 🙂
      En perfekt søndag for oss her er å dra bort på Fleamarkedet i Melrose, koster $2.50 å komme inn. Kikke noen timer også spise lunch på Falabar som er rett bort i veien. Melrose Avenue er her, så gøy å titte i vintage butikker (Wasteland er et must) også fortsette inne på markedet. Når dere er ferdige kan dere kjøre bort på Magnolia Bakery og kjøpe noe digg, eller en kaffe på Starbucks. Beverly center og The Grove er veldig hyggelig å gå innom på kvelden! Hvertfall The Grove. Søndager stenger butikker ganske tidlig (7pm) mens lørdager har de opent til 10 og hverdager ofte 9! Greit å ha i bakhodet!
      Hvis dere skal på Stranda i Malibu kan jeg anbefale Paradise cove! Her har de en restaurant som er ganske grei, veldig Amerikansk mat med burgere og alt mulig sånt! Vi pleier å dra bort på Malibu countrymart enten før eller etter stranda. Her har de Sunlife Organics hvor du får kjøpt Juice, smoothie, smoothie bowls og noe mat! Ellers er det masse kule butikker og små restauranter her! Virkelig verdt å ta turen 🙂

    6. Du må slutte å redigere så sinnsykt på bildene dine. Man ser det sååå godt, og du er penere uten all den redigeringen!

    7. danna nicab du har var fin men mangla sjal som dama skal ha, ellers ligna valdig på dei vi har hjemma…få på skaut og bli flott kvinna ellers veldig bra min yngste kona lika veldig. ps hu norsk konvertitt. vi treffa på oslo s da hu var 13 nå gift siden hu va 17 altså 4 år snar babt også. Lilla idi amin bli fin norsk gut

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg