TRAVEL ESSENTIALS

1 HER // 2 HER // 3 HER // 4 HER // 5 HER // 6 HER // 7 HER (adlinks)

God kveld, søtiser! Nå er det straks klart for LA med Nelly.com, og over her ser dere mine travel essentials 🙂 Akkurat dette hadde vært helt nydelig i morgen.. Når jeg reiser langt handler alt for meg om komfort, men det skader ikke å få til en kombo av chill men fortsatt kult ♥ Nå er jeg sinnsykt trøtt, men må holde meg våken i… 10 timer til! Haha, wææ. Har enda et blogginnlegg jeg skal lage, og så må jeg pakke- før jeg blir hentet av pappa kl 03.00 som skal kjøre meg til gardermoen. Flyet til Frankfurt går 06.00 i morgen tidig, og så går flyet til LA 10.15. På siste flyet planlegger jeg å ta igjen den tapte nattesøvnen, haha.. Kommer til å være helt død. Ønsk meg lykke til- gleder meg til å skrive til dere fra LA!

KLEM

15 kommentarer

Siste innlegg