Good morning, LA!

// Lokal tid i LA: 10.10

– BREAKFAST IN BED –

Goood morgen fra Los Angeles! Reisen hit var ganske så slitsom, og det tok et helt døgn totalt.. Heldigvis fikk jeg sovet endel, så det gikk selvfølgelig fint 🙂 Ellers er det sååå gøy å endelig være her, LA har jo vært en drøm i alle år. Har ikke fått sett noe særlig av byen enda, men det skal vi få gjort i dag! Først blir det litt soling ved bassenget her på hotellet, så drar vi til Six flags. Wæææ- hvor kult blir vel ikke det? For dere som ikke har hørt om det før så er Six flags en fornøyelsespark, med en haug av berg og dalbaner + masse annet morro. Kan se for meg at karusellene der er helt sinnsyke, så vi får se hvor tøff jeg er- haha. Kamera blir selvfølgelig med, så viser jeg dere bilder fra i dag senere ♥♥

Følg meg gjerne på snap for å få sett mer av turen vår → andriss heter jeg der! KLEM

4 kommentarer

Siste innlegg