ALL BLACK

// Lokal tid i LA: 00.09

Jumpsuit HER // Smykke HER // Sko HER (adlinks)

Dagens antrekk! Elsker både jumpsuiten og skoene 🙂 I dag har vi fått sovet ut ordentlig for første dag her nede, og det var såå deilig. Har faktisk våknet av meg selv sånn 6.30 de andre dagene av en eller annen grunn, haha. Vi dro inn til Hollywood i dag, hvor jeg fikk sett walk of fame og ikke minst handlet litt på både victorias secret og sephora. Innkjøpene mine fra turen kommer når jeg er hjemme igjen! I morgen grytidlig drar vi til Palm Springs for å få litt sol på kroppen, for solen har dessverre ikke tittet frem her vi bor enda. Typisk at man er uheldig med været når man først skal til LA.. Men det blir morro, og kamera skal selvfølgelig bli med på turen! Klem ♥

5 kommentarer
    1. Ufff.. bloggen din er så kjedelig. Bare klær og ingenting dypt. Jeg har ikke vært inne på bloggen din på typ. 6 mnd, kun pga det. Og nå skulle jeg inn å se om noe var forandret, desverre nei!
      Du blogget så bra for noen år siden, hva skjedde? 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg