BYE BYE LOS ANGELES

Lokal tid i LA: 13.38

For en nyyyydelig tur vi har hatt! Jeg er så takknemmelig for at nelly tok meg med på denne reisen, vi har opplevd så mye og ikke minst har jeg blitt kjent med mange flotte mennesker ♥ Vi har allerede avtalt reunion i Oslo i sommer, så det er gøøøy 🙂 Det skal sies at jeg har typ 4 innlegg som skal ut, men vi har hatt så fult opplegg hele tiden at jeg rett og slett ikke har hatt tid til å legge ut alt materialet jeg har. Med andre ord blir det litt LA blogging de første dagene jeg er hjemme også! Nå sitter vi i bilen på vei til flyplassen, og jeg kjenner meg ikke helt klar for en 24 timers lang reise.. Heldigvis flyr vi first class, så da går det nok så smud det bare kan. Sneiks i Norge!

9 kommentarer
    1. har du fylt i mer silikon etter første gangen eller hvordan har de blitt større? er det bare pga vektoppgang? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg