POOL LIFE

Hei, snupper!

Nå er jeg hjemme i Norge igjen, og fy søren for en nydelig reise hjem! Vi fløy business med Lufthansa, og der var det ren luksus. Så mye gratis alkohol man bare ville, 3 retters middag og stolene kunne legges helt ned som en seng. Ordentlig pute og dyne fikk vi også, så det resulterte i at jeg sov i hele 10 av 12 timer- yeeee! Beste flyturen jeg noensinne har hatt. Synd slike billetter koster 5-10 ganger så mye som vanlige, ellers skulle jeg gjerne bare reist slik fremover! Klarer ikke helt å synes det er verdt å betale 50 k for flybiletter man ellers kan få til 10 k. Hadde jeg hatt evig med penger hadde det vel vært en annen sak, haha 😉

 Badedrakten min finner dere HER // Smykke HER // Solbriller fra Dior, lignende HER (adlinks)

Noen bilder fra Hard Rock Hotel i Palm springs, hvor vi tilbragte siste dagen vår. Var helt OK med 30 grader, drinker og litt eye candy ved bassenget. Savner LA allerede, og spesielt gjengen vi var med.. Er alltid litt nedtur å komme hjem igjen, men skal bli godt å se venner igjen og ikke minst komme meg tilbake på Elixia. Det trengs etter 8 dager i USA, haha… Ellers kommer som sagt fler bilder fra turen vår snart, så stay tuned! Tenkte også å svare på ukens spørsmål i kveld, så hvis dere vil ha svar på noe må dere gjerne spørre nå ♥

24 kommentarer
    1. For noen nydelige bilder igjen!
      Angående programmet du bruker for designet på bloggen. Jeg bruker samme program, men klarer ikke å få bildet i headeren til å endres. Jeg vet at man kan sette inn en lenke til bildet når man er i det layout programmet. Men er det mulig å gjøre det på blogg.no i instillingene? Hvis ja, hvordan? Håper at du kan svare meg, er helt desperat etter å få mitt eget bilde i blogge headeren, hehe 🙂

    2. Du burde se på Lufthansa sine sider iblandt, de setter ned prisene om du bestiller i god tid! Det samme med SAS! Du burde melde deg inn som eurobonus medlem, så sparer du fort opp buisness reiser! 🙂

    3. Hva syntes du om undertøyet i USA mot det som er i Norge? Og hva syntes du er finest av string og hipster?:)

    4. 1. Nå som du er ferdig med å ta opp fag, hva har du lyst til å studere og hva interesserer du deg for?
      2. Hvordan langt har du kommet i billapp-prosessen?

    5. Kan du lage meeer videoer??
      Sminkevideoer – dagssminke/partysminke
      Pratevideoer
      Challenger av noe slag?
      Hårvideoer
      Kan du plis svare disse spørsmålene på video? 😀 Tror mange hadde blitt glade og overrasket av det! Lenge siden vi har sett noe sånt <3

    6. Savner veldig alle videoene du pleide å legge ut før..skulle ønske vi kunne fått sett deg mer på video istedenfor bare i bilder. Hadde også vært kult om du hadde delt litt mer personlige saker på bloggen (er selvfølgelig en grense på hvor personlig) men jeg kunne gjerne tenke meg å vite litt mer om deg som person og se litt ulike sider ved deg. Vet mange av dine lesere hadde satt pris på det da det er lettere å “bli kjent” med deg. Håper du tar det til vurdering, vet selv at interessen for å lese bloggen hadde økt mye hos meg hvertfall:)

    7. Anbefaler SAS for Biz (og evt Lufthansa for 1st siden SAS ikke har det) — både fordi jeg synes SAS sin nye biz-kabin er superfin, mye mer privat en LH sin, også får det bare være et pluss at den som regel også er billigere 😁 20k ca for t/r New York direkte fra Oslo! Og om du flyr mye så får du EB poeng som kan brukes på gratis turer. Jeg pendler frem og tilbake fra USA så flyr nok mer enn en gjennomsnittlig 18-åring, men i løpet av et år tjener jeg som regel nok poeng til en flytur i Biz t/r USA eller Asia 😉

    8. Midt oppi all reising og å skrive om hvor flott ting er, kan ikke du skrive noe om det som ikke er så flott. En ny sesong av sweatshop har kommet, og jeg håper at du som blogger ser den og tar deg tid til å kommentere det. Bruk den makten du har igjennom bloggen, og få med flere, dere bloggere gjør et stort inntrykk.

    9. Ville du vært med i paradise hotel? Tror du at du engang kommer til å melde deg på? Hvis nei, hvorfor?

    10. kanskje ikke direkte et spørsmål, men jeg har problemer med bloggen din når jeg trykker på eldre innlegg. da er det mange innlegg som ikke blir “med”. Opplever det hver eneste gang, og lurte på om det skulle være sånn? mister ca en uke med blogginnlegg…

    11. hva skjedde med den jobben din som du fikk på en barneskole for en stund siden? aldri hørt noe om den siden. Og hva skjedde med oliver?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg