Svar på spørsmål om Good For Me betakaroten

// annonse

Er det noe det stadig stilles spørsmål om her på bloggen, så er det betakarotenen fra Good For Me som jeg har blogget en del om. Som dere vet er betakaroten et produkt jeg virkelig elsker, og det av mange grunner. Hovedgrunnen er jo selvfølgelig den dype og fine brunfargen kosttilskuddet gir meg, en farge som jeg ikke klarer å oppnå uten. Ellers bruker jeg betakaroten fordi den beskytter huden og gjør den mer mottakelig for sollys, og ikke minst for å unngå soleksem som jeg ALLTID får om jeg ikke går på det. Sistnevnte er helt fantastisk å slippe!

Dette er et produkt jeg virkelig kan gå 100% god for, og etter å ha prøvd en haug av forskjellige merker opp i gjennom årene har jeg kommet frem til at betakaroen fra Good For Me er absolutt det beste alternativet ♥ Good For Me har fantastisk kundeservice, mulighet for både abonnement og enkeltkjøp, fresht design på boksene, behagelige kapsler å svelge og ikke minst et produkt som gir deg effekten det lover 🙂 

Siden dere har spurt om så mye forskjellig tenkte jeg å samle opp litt spørsmål i dette innlegget, slik at alle får med seg svarene. Here we go:

Er det farlig å ta betakaroten? Nei, det er ikke farlig å ta betakaroten. Grenseverdiene i produktene er satt av Mattilsynet og disse grensene fastsettes på en slik måte at de mest følsomme gruppene i befolkningen, som for eksempel små barn og gravide, blir ivaretatt også ved et høyt konsum av det aktuelle produktet. I tillegg legger Mattilsynet inn en risikofaktor. 

Hvordan fungerer betalingen? Jeg elsker betalingsmetoden til Good For Me! Du klikker nemlig produktet bare hjem, og så får du med en faktura i pakken med hele 21 dagers betalingsfrist. Dette gjør at du kan handle selvom du ikke har penger akkurat NÅ, og det gjør at du kan få kjøpt betakaroten (eller andre kosttilskudd) selvom du ikke har bankkort hvor det fungerer å netthandle. 

Jeg har lyst til å prøve betakaroten, men når bør jeg starte? Nå har jo sommeren uten tvil tittet frem her i Norge, så jeg vil anbefale å starte så fort som mulig. Husk at produktet også har like god effekt i solarium 🙂

Er det noe aldersgrense? Det er ikke 18-års aldersgrense på å bruke betakaroten, men hos Good For Me er det 18-års aldersgrense på å bestille.

Hvor lenge bør man bruke det før og etter man har vært i syden? Jeg anbefaler å gå på det hele sommeren, men om du kun vil bruke det i forbindelse med solferie vil jeg anbefale å starte 10 dager før avreise og fortsette å ta pillene 1 mnd etter du har kommet hjem fra ferien. 

Hvem bør ikke bruke betakaroten? Betakaroten anbefales ikke til røykere, gravide eller ammende.

Hva koster det? Good For Me har utrolig gode priser, og det koster ikke mer enn 149 kr for 2 måneders forbruk! Med andre ord koster det deg kun 298 kr å gå på betakaroten i perioden mai-august, som er de beste solmånedene her hjemme. 

Hvor mye brunere blir man egentlig? Personlig blir jeg MYE brunere enn uten.. Såpass mye brunere at jeg aldri vil slutte på det, haha. Får tidenes fineste og dypeste brunfarge 🙂 Brunfargen holder også mye lenger enn den gjør uten betakaroten, noe som er sykt deilig. Er jo så kjipt å miste brunfargen med en gang man kommer hjem fra ferie! 

Jeg er redd for at man får en gul/orange farge ved å bruke betakaroten- stemmer det? Så lenge du tar anbefalt daglig dose på 1 kapsel trenger du ikke beskymre deg for det. Min brunfarge blir verken gulere eller mer orange, rett og slett bare mørkere. Men om du tar typ 5-6 tabletter om dagen kan du risikere å få en litt gulaktig hudfarge, hehe.. Så jeg anbefaler å holde deg til retningslinjene 🙂

Fungerer betakaroten også for de som normalt ikke blir brune? Betakaroten fungerer for alle!

Finnes dette produktet også i butikk? Nei du kan enten kjøpe det på www.goodforme.no eller hos tights.no HER

Burde jeg ta abonnement​ eller enkeltkjøp når jeg skal bestille? Jeg ville anbefalt å ta enkeltkjøp i alle fall første gangen for å se om produktet er noe du vil fortsette med. En boks holder jo til hele 2 måneders forbruk, så da har du god tid til å teste produktet. Abonnement er veldig greit for en som meg som ønsker å gå på betakaroten året rundt, men om du verken reiser eller tar solarium i vinterhalvåret så er det ikke noe vits i å ha faste leveranser. Jeg tror det idielle for de fleste nordmenn er å bruke betakaroten i perioden mars-september 🙂

Det var noen av spørsmålene jeg fant! Om dere lurer på noe mer er det bare å spørre i vei, så svarer jeg i kommentarfeltet. Nå gleder jeg meg til å booste brunfargen i Hellas, bare 5 dager til vi ligger på stranden nå. Weee 🙂

Betakaroten fra Good For Me får dere kjøpt HER ♥

38 kommentarer
    1. Synd at du reklamerer for et produkt til unge jenter som koster nesten tre ganger så mye som på helsekosten

    2. er det noen bivirkninger? som du merker i alle fall? siden jeg prøvde en annen type (den de reklamerer for før paradise tror jeg haha) og da følte jeg at jeg ble litt kvalm osv!

    3. du motsier jo deg selv, andrea. Du skriver: “grensene fastsettes på en slik måte at de mest følsomme gruppene i befolkningen, som for eksempel små barn og gravide, blir ivaretatt også ved et høyt konsum av det aktuelle produktet”. Også skriver du at det er 18 års grense og at “Betakaroten anbefales ikke til røykere, gravide eller ammende.” Du skrev jo nettopp at grensene settes slik at gravide blir ivarettatt SELV ved høyt konsum! Hallo! Og hvorfor er det 18 års grense på noe som er helt ufarlig, selv for små barn og gravide? Nå må du ta deg sammen med den reklameringa di

    4. må bare påpeke at du har reklamert like intenst for andre merker før, og skrevet at “det er det absolutt beste”. Du skiver jo bare det du får betalt for

    5. Hei søting,
      Skulle stille dæ et lite spørsmål, noe som ikke har med innlegget å gjøre men viste ikke helt kor ellers æ sku kontakta dæ 😀 Ville egentlig bare høre litt med Chanel vesker, trenger litt hjelp med å skjønne noe! haha! Om æ kjøper Chanel veske over Finn.no, e det veldig utrygt hvis dem har serienummer (noe æ heller ikke e helt inne på ka e) + kvittering? Ka burde æ se ekstra nøye på?
      Har også vurdert å bestille over shopbop, men da blir tolla så inni helsikkens dyr..
      Evig lyst på en chanel veske æ 🙁

    6. Du sier at man ikke kan få kjøpt det i vanlig butikk, men da tror jeg du må se litt nærmere etter det, for jeg så nemlig at dem solgte det i vanlig helsekostbutikk for ikke så lenge siden. 🙂

    7. Hei! Lurer på om du har prøvd “bio life” og om du evt kunne sagt noe om hvordan den er? Har kjøpt den men vet ikke om noen andre som har brukt den og hva de synes om den.

    8. Jeg opplevde å få mange nye føflekker når jeg gikk på Betakaroten (mye mer enn vanlig). De popper opp overalt, helt klart en bivirkning.

    9. Hei!
      Jeg og en venninne skal til LA i sommer, men har ikke bestilt hotell enda. Hvilket område vil du anbefale oss å bo i når vi ikke har bil? Vil få med oss mest mulig av det LA har å tilby 🙂

    10. Hei Andrea!
      På Torsdag skal jeg ha privatist muntlig eksamen i historie. Så lurte jeg på om du hadde noen tips eller råd til hvordan man skal kunne lære seg mest mulig enn å bare sitte å lese i boka. Eventuelt hvordan du gjorde det når du forberedte deg til din historie muntlig eksamen i fjor? 😀

    11. Hei! Så Veldig bra ut det her! Men jeg bare lurte på hva du mener med røykere? Kan jeg bruke dette hvis jeg bare røyker av og til på fest? Eller ville det vært dumt? Og vet du om det er dumt og ta de samtidig som man går på ppiller?
      Håper du kan hjelpe meg med svar, har veldig lyst til å få sånn brunfarge som deg 😀
      klem

    12. Hvorfor skriver du “annonse” med verdens minste skrift, egentlig? Skjønner ike det der..Håper inderlig du svarer.

    13. Når det kommer til om betakaroten er farlig, så skjønner jeg hva du mener med at det ikke er det. Men jeg synes det er viktig å opplyse om at røykere ikke skal ta betakarotentilskudd. Røyking og bruk av betakaroten gir økt risiko for lungekreft og død hos røykere

    14. Posetiv :D: Det er nok ikke noe problem å ta det om du bare røyker av og til på fest, er nok heller for de som røyker fast. Ellers anngående p-piller har jeg ikke lest noe om at det kan ha noe betydning, jeg går på p-piller selv 🙂 Klem <3

    15. Veronika: Heihei! Det jeg gjorde da jeg hadde eksamen var å først og fremst lese i boken, men også å lage stikkord og notater til hvert kapittel. Det er helt fantastisk å ha dette på eksamen, for du rekker ikke skumme gjennom et helt kapittel på kun 30 min, som er den tiden du får til å forberede deg når du har fått oppgaven. Om du ikke har startet med dette enda er det kanskje ikke noe du får gjort, for det tar jo sin tid. For meg hjalp det både å skrive ned det jeg har lest, og å gjenta det for meg selv eller andre høyt. Lykke til! <3

    16. Anonym: Det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.. Var der bare i 1 uke, og rakk ikke å bli godt nok kjent rundt om kring. Dessuten hadde vi bil og kjørte rundt over alt, så jeg har ikke noe erfaring ved å ikke ha bil i LA 🙂

    17. Benedikte Porsanger: Haha søte! Hvis jeg skulle kjøpt en chanel veske på feks finn.no, ville jeg sørget for at jeg fikk med kvitering, authenticy card og dustbag 🙂 Om alt dette er med og prisen ikke er unormalt lav, så er den nok ekte <3

    18. Hei! Jeg bestilte betakaroten fra Good For Me for snart en uke siden, men den har ikke kommer enda.. Hvor lang tid pleier det å ta fra du bestiller den, til den kommer i posten? 🙂

    19. Hei! Jeg lurer bare på om det har noe å si hvis man går på en annen type betakoroten for så å begynne rett på good for me sin? hehe skal garantert begynne på den før jeg skal til syden! klem:)

    20. Hvor lang tid tar det før det kommer no resultat? Blir det resultatet av det om man ikke er i sola?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg