May beauty – the incredible face mask

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Husker dere da jeg blogget om Maybeauty sin fantastiske face-gel for noen uker siden? Jeg var utrolig spent på å få testet ut flere av deres produkter, og nå har jeg endelig fått gjort det! Produktet jeg skal fortelle dere om i dag er “the incredible face mask”, og denne masken er helt RÅ. Dette er effekten masken gir:

♥ Suger ut talg, fjerner oljet hud og gjør porene mindre synlige etter bare en behandling

♥ Forebygger acne 

♥ Fjerner død hud og andre urenheter

♥ Huden blir ren og fresh, noe som både gjør at brunfargen vil holde lenger etter en slik behandling og at hudsminken setter seg bedre

Slik gjør du:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Påfør masken med kosten som følger med i pakken. Unngå å få produktet på øyenbrynene eller i hårfestet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slik ser det ut når masken er ferdig påført! Utrolig kjølende og deilig effekt når man har den på seg 🙂 Du skal la masken virke i 45 minutter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter 45 minutter har masken stivnet, og du kan nå dra den av deg. Kult eller hva? Jeg fikk helt sjokk da jeg dro av masken, for det var så mye ekkelt som satt igjen. Huden så sinnsykt fresh ut, porene hadde blitt mindre og hudormene så jeg ikke lenger 🙂 Jeg følte meg helt fantastisk!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Maybeauty sine produkter er så utrolig effektive, og jeg må si det er de beste hudproduktene jeg har vært borti. Det jeg elsker er at du ser resultater med en gang, noe som er veldig motiverende. Etter å ha brukt denne masken ser huden min så mye finere ut, er mindre oljete og føles veldig ren 🙂 Denne har uten tvil blitt en favoritt hos meg, og kommer til å bruke den med jevne mellomrom når jeg ønsker å få en ordentlig fresh-up!

Masken finner dere HER, og dere får automatisk 30% rabatt på kjøpet ved å trykke på linken eller bruke rabattkoden “andreamask” ♥

32 kommentarer
    1. Ohh den bruker jeg også 😀 Jeg er 33 men ansiktet mitt ser ut som 23, jeg renser ansiktet med masken en gang i uka og så bruker jeg også hårserumet fra maybeauty!

    2. Ha flere slike bilder av deg selv! Det ser så mye bedre ut! Ikke (over) redigert som du pleier!!! Du ser jo supersøt og naturlig ut uten!

    3. Hilde: Takk for det <3 Men det er ikke pga redigeringen jeg ser annerledes ut, men fordi jeg ikke har på hudsminke. Jeg har endel fregner naturlig som du kan se på bildene, men de synes ikke når jeg har på sminke i ansiktet 🙂

    4. Hei, jeg lurer på en ting ang. beautyblendere! Jeg har hørt så mange som bare er helt frelst av beautyblenderen, og aldri vil bytte til noe annet til å påføre hudsminke.. Men selv har jeg prøvd det og får det liksom ikke helt til å funke.. Tror du merket på blenderen har mye å si? Jeg har ikke prøvd den originale beautyblenderen, men kun RealTecniques sin og KICKS sin.. Tror du det har noe å si? 🙂

    5. Mia: Det første innlegget jeg hadde i dag var jo ikke reklame bare fordi jeg linker til settet så folk kan handle om de vil. Men om du blar litt ned i arkivet kan du se jeg ikke har hatt annonser på lang tid, bare kom et par rett etter hverandre nå. Enig at det er dumt, men slike avtaler kan bli litt problematiske når man reiser så mye 🙂

    6. Kristin: Tviler egentlig på at det kan ha noe å si, tror nok alle er ganske så like. Husker du å fukte beauty blenderen med vann? Ikke for mye selvfølgelig, det gir negativ effekt. Men det er jo slik at alle elsker jo ikke det samme, det kan man vel se på hvor mye forskjellig sminke/applikatorer folk bruker. Hver sin smak <3

    7. Sorry, men det er gørrkjedelig å lese en blogg som omtrent kun inneholder reklame.. Vær litt kreativ, vær så snill

    8. Så innmari fin du er uten all hudsminken! Det er det søteste bilde jeg har sett av deg noensinne 🙂

    9. Jeg skønner hvorfor alle store bloggere skriver om slik disse produktene, jeg bestilte før jula og har siden da bestillt 4 eller 5 ganger, min mor og søster også, alle kollegaene jeg har fortalt om også. Vi er veldig fornøyde, ansiktet ditt er så rent, mitt blir også slik etter masken 🙂 Masken er favoritten min, men jeg liker også hårserumet og de andre produktene, kun vippeserumet jeg ikke prøvt men nå med rabatten må jeg prøve den også!

    10. Kan jeg betale med kort selvom jeg ikke har kredittkort? Siden det står at jeg må skrive inn kredittkortnr..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg