Slik får du et våkent blikk!

// annonse

Vi har vel alle våre dager hvor vi ser ekstra trøtte ut, men heldigvis kan det fikses med sminke! Jeg har mine triks, og de skal jeg vise dere nå 🙂

Universal brow pencil: Denne øyenbrynspennen fra BDB har vært en favoritt i årevis, og jeg elsker at den er så pigmentert. Jeg er så lei av øyenbrynspenner hvor du må tegne dødshardt for å få noe tegn til farge, så det må du heldigvis ikke med denne 🙂 

To go spa eye mask pomegranate: Altså- omg!! Har dere testet slike før? Hvis ikke- do it. Er du trøtt en dag, har du redningen her 🙂 Ikke bare demper de hovne øyne og gir et skikkelig boost, men det er så fantastisk avkjølende og deilig å ha disse “pads’ene” på.

Beauty blender micro mini: Åå, har dere sett disse før? Beauty blender i mini versjon, som passer helt perfekt til feks å påføre concealer. Man kommer jo mye lettere til med disse enn de store 🙂 Et lite must have spør dere meg- beauty blender er jo tidenes sminkeapplikator!

Glo concealer under eye: Denne har også vært en favoritt hos meg i årevis. Du kan si farvell til mørke ringer under øynene når du har denne tilgjengelig! Elsker at det følger med to fargenyanser, for da passer den fint året rundt med tanke på at man er blekere på vinteren og brunere på sommeren 🙂 

Glo precision eye pencil: Har dere testet å bruke en lys eyeliner på våtkanten nede før? Det er et utrolig bra triks om du ønsker et våkent blikk, og det får virkelig fram øynene. Denne i fargen “peach” er helt perfekt 🙂

Nyx wonder pencil: Denne lille blyanten minner om den jeg skrev over, bare at dette er et multiprodukt. Ikke bare kan du bruke den på våtkanten nede, men også som concealer og “lipliner”. Sistnevnte er helt genialt for å få leppene til å poppe frem, altså å markere rundt med lyst og så selvfølgelig blende ut. Try it!

Bare minerals well rested face & eye brightener: Denne hadde jeg med på min forrige sminkevideo om noen husker! En highlighter i flytende form, noe jeg elsker. Nøkkelproduktet til en fresh look 🙂

Dere får som alltid en rabattkode av meg, og den er “ABBLIKK”. Med den får dere 15% på all sminke hos Coverbrands (ikke nyx eller salgsvarer), og den varer ut 25.05. Yeeey ♥

21 kommentarer

Siste innlegg