Fremme i Rhodos!

Hei fra en veeeeldig sliten Andrea!

Vurderte sterkt å vente med å oppdatere dere fra Rhodos til i morgen, men følte nesten jeg måtte si et lite hei nå 🙂 Flyet gikk grytidlig i dag, så da måtte vi dra hjemmefra midt på natten og det resulterte i at både jeg og Madicken bestemte oss for å døgne. Kanskje ikke så lurt, men alt for typisk meg- haha. Begynte liksom å pakke kl 2 på natta, så da var vel allerede håpet for litt søvn borte for lengst. Har enda ikke sovet, så nå er jeg gaaanske så klar for å forsvinne inn i drømmeland!

Ellers er Rhodos helt nydelig hittils, og hotellet er noe av det fineste jeg har vært på. Gleder meg til å vise dere med ordentlige bilder 🙂 Vet det har vært endel annonser her de siste dagene, så uken her nede skal jeg sørge for at det blir masse bra blogging. Om dere har noen spesielle ønsker om ting dere vil jeg skal blogge om er det bare hyggelig om dere sier i fra! Antrekksbilder blir det garantert, for jeg har et par nydelige plagg i kofferten jeg klikket hjem før jeg dro som venter på å bli brukt. Men kom som sagt gjerne med forslag utenom outfits ♥


– Follow me on snap: andriss –

Må bare avslutte innlegget med å si TUSEN TAKK for alle Rhodos-tips jeg har fått av dere. Hjalp meg så mye! Selv etter 8 år med denne bloggen blir jeg fortsatt overrakset over hvor søte, hjelpsomme og snille lesere jeg har. Stor klem til dere, så snakkes vi igjen i morgen ♥♥♥

30 kommentarer

Siste innlegg