NORSK SOMMER

Hei fra Oslo ♥

Endelig hjemme igjen, etter en ganske slitsom hjemreise midt på natten. Men fy søren så deilig vi har det i Norge nå, skikkelig norsk sommer! Da gjør det ingenting å komme hjem fra syden, haha. Krysser fingerne for at været holder lenge, for jeg har planer om i bli hjemme ut juni.. Reist så mye de siste månedene, også er jo sommeren her hjemme så fantastisk- så like greit å nyte livet litt i Oslo! Ellers skal jeg prøve å holde litt på med lappen denne måneden, men kan ikke love at jeg er disiplinert nok, hehe.. Kanskje dere har noen gode ord for å motivere meg, vil jo egentlig så gjerne ha den :((( Første skritt i riktig retning er vel å ta teoriprøven snart!

Favoritten!

Fineste Fanny & Fanny ♥

HenriBABE

Bikini fra Missguided // Shorts fra Runwaydreamz

Noen bilder fra dagen i dag, med mine fine bestevenner! Koste oss på Tjuvholmen i solen, helt herlig 🙂 Så glad jeg tok med kamera, fine sommerbilder med de man er glad i er jo så koselige minner ♥ Ellers må jeg nesten gi dere en god nyhet. Jeg har laget sminkevideo! YEY. Den er nesten ferdig redigert og kommer mest sansynlig på bloggen i morgen. Så gøy!!

Håper dere også har kost dere i dag, klem til dere fra meii 🙂

23 kommentarer
    1. For noen vakre bilder! Ser ut som du har hatt en super dag😍😍 Og lykke til med lappen! Hvor er den nydelige badedrakten til Henriette fra?🙌🏼

    2. Skjønner godt du er litt demotivert! Men så fort du kommer i gang, og har hyppige kjøretimer, og fokuserer mye på bilkjøringen, så går det fort framover. Det kan jeg love deg 🙂 et lite tips er å kjøpe tilgang til teoritentamen på teoritentamen.no, hvor du kan øve på spørsmålene du vil få. Funket kjempegreit for meg. Det er bare å komme i gang, så ser du at det går fort 😊 Lykke til

    3. Synes det er så hyggelig at du tar deg tid til å svare på kommentarene til leserne dine når de kommenterer:) ser ut som du har hatt en super dag 😃 Fine bilder!! Og du er helt villt pen

    4. Lykke til med lappen! 😀
      Er du kommet i mål med nedbetaling av skattesmellen nå? Har heiet på deg hele veien 🙂 god sommer, nyt friheten!!

    5. Dear Andrea 😊,
      very pretty swimsuits 👌.
      Have your friends got a blog?
      Have a nice day 💋.
      Sissi.

    6. Tar du lappen på automat eller manuell isåfall? Masse lykke til med øvelseskjøring! Så fort man har teorien i boks, så går det fortere fremover 🙂

    7. Heihei, vil bare ønske deg lykke til med lappen! et lite tips når det kommer til øving til teori er å kjøpe teoritentamen.no, det er en nettside og en app der du kan teste deg selv 🙂 det koster litt penger, men er verdt det! Ellers finnes det også en gratis side som heter gratisteori.no!
      Forresten, hvor er de svarte solbrillene til Fanny fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg