IDYLL

Pappa ♥ 

Verdens skjønneste trekløver! Mamma, mormor og morfar ♥

Food heaven!!!! Mmmmm..

Verdens beste lille Mollelulu ♥

Som dere ser har jeg tatt turen til Sverige! Denne gangen dro jeg alene med mamma og pappa, altså uten søsknene mine *datterpoeng* 😉 Haha. Hadde ikke noen spesielle planer i helgen, og flere av vennene mine har eksamener til uken, så da tenkte jeg det passet perfekt å bli med en tur nå. Elsker jo uansett å være her på hytta! Sitte på verandaen med en god bok, høre på fuglene kvitre og se utover innsjøen vår. Noe annet enn å hverdagen hjemme i Oslo sentrum, for å si det sånn.

Var også på tide å møte mine kjære besteforeldre igjen, som dere vet passer jeg alltid på at det ikke går for lang tid mellom hver gang. Man vet aldri hvor lenge man har de gamle, og jeg føler meg heldig som fortsatt har mormor og morfar i livet mitt. De er så gode, og synes alltid det er så stas å være med oss 🙂 Nå er det natta tid, ville bare si hei og gi et lite bildedryss fra min fine lørdag. Drar hjem igjen i morgen, men vi snakkes nok før den tid. KLEM!

27 kommentarer

Siste innlegg