Mine siste innkjøp

– BIKBOK –

 

– BRANDY MELVILLE –

 

– MISSONI –

 

– DIOR –


 

Tenkte jeg skulle vise dere noen av mine seneste innkjøp! Alt over er ganske så nytt, og noe av det har dere vel allerede sett på meg 🙂 Solbrillene var en stor invistering, men jeg er veeeldig fornøyd! De er rett og slett dødskule. Har klart å ikke miste Céline solbrillene mine som jeg har hatt i snart 3 år, så da satser jeg på at jeg klarer å ta like godt vare på disse. Ellers elsker jeg den grågrønne bikbok toppen- den kunne jeg tenkt meg i flere farger + beach kjolen er en stor favoritt.

Noe dere likte?

23 kommentarer
    1. Hei vakre deg, lurte på om du kunne ha svart på disse spørsmålene jeg har stilt i de to siste innleggene dine ? Vil veldig gjerne ha svar, du er såå utrolig nydelig, å mitt store forbilde !! Håper du får en fin kveld videre!!
      -Hvilke kost bruker du til å påføre bronzer/ hot mama fra the balm. Hvor har du kjøpt den, og hva koster den?
      -Er bobbi brown serum foundation bedre enn feks longwear foundation deres, hvis du har prøvd den? Hvorfor/ hvorfor ikke? Hva er forskjellen? Får du et naturlig resultat av den?
      – har du en bra BB cream som du kan anbefale? En som ikke er så veldig dyr, og som gir et naturlig resultat ?
      -Når du bruker mineralize loose foundation fra mac over foundationen, blir det cakey eller et naturlig resultat?

    2. Hva heter de solbrillene? Har såå lyst til å bestille de fra dior sin side, men vet ikke om man kanskje får kjøpt dem i Oslo?

    3. Bloggen din (bildene) tar så laaaaang tid å laste seg opp 😩 Er innom noen blogger hverdag, og det er kun din som er så treig.

    4. Bloggen din tar dessverre utroolig lang tid å komme seg inn på:( Jeg leser mange blogger, men med din må jeg vente kjempe lenge før siden dukker opp.

    5. Nå har endelig den hvite badedrakta fra nelly som du brukte under innlegget “pool life” kommet inn igjen, yeey! har ventet i en evighet helt siden jeg så den på deg, du var så fin 😀 men lurer på hvilken størrelse du har i den? jeg er så usikker på om jeg skal ta small eller medium.. hva synes du om størrelsen på den?

    6. Elisabeth L: Haha så koselig! Den jeg hadde på meg var faktisk ikke min, lånte den av en av de andre i LA. Og den var i størrelse large, så siden det passet såpass bra vil jeg tro den er litt liten i strl. Ta medium du 😀 😀

    7. Anniken: Koselig å høre! <3 <3

      - Bruker en kost fra Mac til å påføre hot mama, hva den koster husker jeg ikke helt. Kanskje mellom 250 og 400 kr?

      - Jeg synes foundationene gir et veldig likt resultat, men serum foundationen er nok litt mer dekkende. Grunnen til at jeg brukte den er egentlig bare for å bytte på litt, har jo brukt longwear foundationen i hundre år- haha.

      - BB cream har jeg aldri brukt, så dessverre ikke.

      - Det blir helt fantastisk fint, og jeg er helt avhengig av å bruke foundation pudder over flytende foundation. Synes det gir en perfekt, matt og jevn finish på huden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg