Så motivert!

BAE #1 ♥

Har dere smakt salaten på BIT? Hvis ikke- do it!! Beste salaten jeg vet om, med currydressing og marinert kyllingfilleet 🙂

Kjole fra Missguided // Veske fra Chanel // Solbriller fra Dior

Dagen i dag har vært så fin. Gode venner, shopping og en god treningsøkt nå på kvelden! Jeg tror faktisk ikke jeg har nevnt noe om det på bloggen enda, men jeg er inne i en sykt bra periode med kosthold og trening. Dere som følger meg på snapchat har sikkert sett at jeg trener endel? Satt i gang dagen etter jeg kom hjem fra LA, og nå er det straks gått en hel måned. Trener ca 5-6 ganger i uken, og holder meg helt unna usunn mat/snacks. Til og med i Rhodos klarte vi å være flinke 😀

Vanligvis når jeg er inne i en slik god periode pleier jeg å ha en dag i uken hvor jeg kan spise hva jeg vil, men har liksom ikke cravet noe usunt- så da dropper jeg det like gjerne enn så lenge. Er superduper motivert, og gleder meg til å motivere dere også! Det vil dere vel? Skal få dratt med kamera litt på trening og komme med gode tips i matveien. Det blir braaa ♥

Ellers må jeg til slutt tipse om favorittsangen min for øyeblikket: “Sing me to sleep- Alan Walker”.. Har den på repeat dagen lang, love it!!

18 kommentarer
    1. Er skikkelig i tvil om hvilken veske jeg skal kjøpe- ønsker en crossbody veske og det står imellom gucci disco, celine trio eller chloe faye i svart. Hva ville du valgt? Synes kanskje disco veska er finest i rose beige, men klarer aaaaldri å bestemme meg 🙁

    2. Hvilken størrelse bruker du i klærne fra missguided? Har sett på denne kjolen og den er såå fin, men har merket at de bare har den i modellene “tall” og “petite”, og lurte derfor på hvilken av disse du har?

    3. Kan du ikke bruke midtskille litt oftere? Så noen gamle bilder av deg med midtskille og jeg synes du passer det så bra!

    4. Hei vakreste!! Så koselig, å jeg har troen på at du klarer det!
      Men jeg har et spørdmål til ang sminke, spurte deg hvilke kost du brukte til å påføre hot mama, så sa du det var en fra mac. Hvilken nummer har denne kosten, hva heter den?

    5. Hei, Andrea! Jeg titter på hjemmesiden til Kasja for jeg vil gjerne sette på negler. Men hva heter de neglene du setter på? De med negllakk, hehe, føler meg så dum, men har aldri gjort det før og vil gjerne gjøre det før sommeren 🙂 Klem!

    6. husker du sa det var harry å røyke i en alder av 20, må si snus er 100 ganger mer harry og stygt i en alder av 20:)

    7. jaaaa, begynn å blogg om trening og kosthold igjen! Savner slike innlegg så masse! Kjempebra at du er motivert, du er flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg