Âme pure: Intensive cellulite eraser

// sponset

Holaaa!

Husker dere at jeg for en stund siden skrev om Âme pure sin kjente “Cit face roller”? Om dere vil lese innlegget igjen, så finner dere det HER. Det er en helt fantastisk hudbehandling som jeg har oppnådd gode resultater med, og som fra jeg testet den ut har blitt en favoritt innen hudpleie hos meg. Nå har jeg endelig fått begynt med en ny behandling de har, som jeg skal fortelle dere om i dette innlegget!

Produktet heter “Intensive cellulite eraser”, og hva det er for ligger vel litt i navnet. Er så takknemmelig for at jeg har fått mulighet til å teste ut dette, for slike produkter synes jeg er SÅ morro 🙂 Dette er en skin-roller slik som ansiktsbehandlingen, bare at denne er dobbelt så bred og har dobbelt så mange nåler. Her ser dere markedes mest avanserte cellulittbehanding, hvor du oppnår 50-100% reduksjon av cellulitter:

Dette er hva som følger med i pakken:

♥ Selve skin-roller’ed (jeg har 1,00mm lengde på nålene)

♥ Intensive cellulite gel

♥ Intensive cellulite gel

♥ Steriliseringssprayer. 

Behandlingen foregår slik:

♥ Steriliser skin-rolleren og huden som skal behandles med sanitizer spray

♥ Rull frem og tilbake i forskjellige vinkler på ønsket område i maks 5 minutter

♥ Påfør raskt intensive cellulite gel på området du har behandlet med skin-rolleren

♥ Smør på intensive cellulite creme hver kveld i behandlingsperioden, bortsett fra kvelden du har brukt CIT Body Roller

Du skal behandle ønsket område i totalt 8 uker, og kun bruke skin-rolleren annen hver dag.

Âme pure er den orginale CIT Body Roller behandlingen, og det finnes ingen tilsvarende som har så avanserte aktive ingredienser på markedet. Det er dokumentert effekt i 29 forskjellige studier, og etter en behandlig på 8 uker vil du se store resultater. Noen vil se cellulittene forsvinne 100%, i mens andre vil se en stor forbedring. Og ikke bare fjerner behandlingen cellulitter- studier viser faktisk også en slankende effekt på ca 1-2 kg! 

Jeg er nå på uke 3 i behandlingen, og så langt er jeg kjempefornøyd. Behandlingen tar ca 5-10 minutter hver gang, jeg synes ikke den er vond eller ubehagelig og allerede etter et par ganger så jeg merkbar forskjell. Skal sies at jeg ikke sliter kjempemye med cellulitter, men i likhet med mange andre på min alder begynner de å komme sakte men sikkert frem. Spesielt på bakside lår! Det er jo en naturlig ting, men om jeg kan slippe celulitter så sier jeg ikke nei takk.. Haha 🙂 Gleder meg veldig til behandlingen er ferdig, og da skal jeg fortelle dere om det endelige resultatet ♥

– Intensive Cellulite Eraser finner dere HER

Det finnes en HAUG av fakta på Âme pure sin hjemmeside angående produktene, så der får dere virkelig vite hva enn dere måtte lure på. Anbefaler å ta en titt! Sjekk gjerne også ut tilbakemeldingene deres fra kunder HER.

Om noen heller skulle vært interesserte i å fjerne strekkmerker eller arr bør man velge “Intensive stretch marks eraser” som dere finner HER. Denne har jeg ikke fått testet enda, men krysser fingerne for at jeg får gjort det snart 🙂

Ellers er dere heldige, for nå har faktisk Âme pure sommersalg. Alt på siden er nedsatt pris, og det er nå 50% avslag på Intensive Cellulite Eraser. Og hvis dere i tillegg bruker koden “ANDREA” får dere 200 kr ekstra rabatt ♥ De har også en kampanje hvor du kan bestille nå og betale fakturaen i september.

Til slutt må jeg også vise dere Duo-Multiplex Moisturizer! Altså- hvor fantastisk er vel ikke denne beholderen? Ser SÅ eksklusiv ut på badehyllen, hehe. Denne kremen reduserer acne, store porer, hudormer og tilfører masse god fuktighet. Lukter nydelig og kjennes fantastisk på huden ♥ Har brukt denne morgen og kveld en god stund nå, og håper den aldri går tom 😉

Spør om dere skulle lure på noe anngående produktene! 

19 kommentarer
    1. Haha dårlig samvittighet så kommer et sånt innlegg… Denne bloggen har mistet mer og mer personlighet, føler det er bare reklame for tiden nesten…

    2. Dette er bare tull, og jeg syns det er helt forkastelig at du faktisk reklamerer for dette. Det eneste som fungerer i lengden er å trene og spise sunt.

    3. Så ironisk at du skrev innlegget du gjorde i går, for så å skrive blant annet “etter en behandlig på 8 uker vil du se store resultater” i dag, hahah.

    4. Fine Andrea <3 Hadde satt pris på det hvis du kunne legge ut noen bilder uten å retusjere så vi får se ordentlig hvordan cellulitt-situasjonen din er!

    5. Hei fine! Ang behandlingen, du sier den går over 8 uker. Men hvor lenge “varer” behandlingen? Altså etter de 8 ukene, hvor lenge er cellulittene borte? Skal man bruke det året rundt liksom?

    6. Den kremen der er bare så god! Eneste som har funka på den fete/oljete huden min! Huden min er fin og glatt hele dagen takket været kremen, og kvisene har begynt å forsvinne 🙂 Kommer aldri til å slutte med den, hehe! Det som er så positivt er at jeg kun har brukt kremen i 4 dager!! Jeg er så spent da jeg skal begynne med rollen i ansiktet 🙂

    7. Kan du vise før- og etterbilder av cellulittene dine sånn at vi kan se behandlingens resultater etter 8 uker?

    8. “skal prøve å gjøre en skikkelig innsats nå! Den dårlige samvittigheten har inntatt kroppen for lengst” Og så kommer du med det innlegget her? Herregud…. Er jo ikke rart man mister tillit til deg. Du har mistet så sykt personlighet på bloggen. ALT er reklame, rabattkoder på nelly etc. Gørrkjedelig. Og istedet for å alltid skulle påpeke at “nå skal jeg gjøre en innsats” “Senere idag får dere et til innlegg” “Imorgen lover jeg dere outfitbilder” osv osv osv, så bare GJØR det. Ikke skriv det, og ofte skjer det jo ikke heller… Sånn som de gangene du spør oss hva vi ønsker at du skal skrive om, og så får du kanskje 10 kommentarer på hva man vil, men neste dag er det “rabattkode på kjoler fra nelly” Det er alltid bare tomme ord fra deg

    9. Klikket meg inn på bloggen din igjen etter en lang pause grunnet veldig mange annonseinnlegg, og hva er det første som kommer opp? Et gigantisk reklameinnlegg for et overpriset og veldig overvurdert produkt nesten ingen vanlige folk har mulighet til å ta seg råd til (spesielt den aldersgruppen leserne dine tilhører). Dette blir for dumt og jeg ser ingen grunn til å noen gang gå inn på bloggen din igjen. Betyr kanskje ikke så mye for deg å miste noen lesere og at bloggen blir dårlig, så lenge pengene strømmer inn på kontoen. Eller hva?

    10. Håper ingen går på dette! Bare lureri! Blir så oppgitt av at bloggere reklamerer for ting som dette, det er, som noen over her sa, forkastelig!

    11. “Som de fleste andre på min alder”?? Cellulitter er ikke aldersavhengig. Det handler om fettprosent. Du hadde garantert cellulitter på lårene før du begynte å gå ned i vekt.

    12. hei fine andrea! kunne du ha vist oss noen bedre bilder av den ringen du har på deg på disse bildene? og hvor du har kjøpt den? klem! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg