RIPPED DENIM

Jakke og genser fra Missguided // Tights fra H&M // Veske fra Givenchy

God morgen, fine venner! Dagen her startet tidlig, allerede kl.09.00 hos beste Lashes by Kasja for å få en liten fresh up på vipper og bryn. Nå er jeg en sjapp tur hjemom for å blogge og skifte, før jeg turer tilbake inn til sentrum for å møte Glenn. Vi skal titte litt rundt i butikker, spise lunch og få tatt litt bilder til bloggen 🙂 Kos! Ellers digger jeg jakken jeg har på meg her. Mamma og pappa på den andre siden var enige i at jakken var det styggeste de noen sinne har sett, og skjønte ikke poenget i å kjøpe ferdig ødelagte klær- HAHA. Man er forskjellige ja 😀 Vil prøve å bli flinkere til å kjøpe litt mer “risky” og spesielle plagg, slik som denne. So cooool ♥

Håper dagen deres blir flott, så snakkes vi snart igjen!

14 kommentarer
    1. Kjempe fin!! Hvordan er toll/frakt osv når du handler hos missguided? Kribler etter å kjøpe klær derfra, men er så nervøs for tollen..

    2. Tenk om du hadde vært virkelig fattig og hadde vært nødt til å kjøpe fillete klær for å ha noe på kroppen…og dette skal liksom være mote ? Ærlig talt …!

    3. Hei! Ser på snapchat at du forbrenner veldig mange kalorier på tredemøllen. Kunne du forklart hva du gjør/hvordan du trener? Pleier å springe intervaller, men føler ikke alltid det er like effektivt. Setter pris på svar! 🙂

    4. Kjempekult! Hahah hva er det med foreldre og hullete klær? Foreldrene mine skjønner heller ikke hvorfor jeg kjøper klær med hull hahaha

    5. Ida: Hmm, har ikke gjort noe for å unngå det her, kanskje det bare er materialet til tightsen :)) Men prøver å finne en så tynn g-streng som mulig når jeg går med treningstights, hehe <3

    6. Anonym: Jeg går raskt i full oppoverbakke 🙂 Har incline på 15 som er maks, og så varierer jeg mellom 6-7 i hastighet. Det blir rundt 500 kcal på 40 min <3 Men tungt er det!!

    7. Anonym: Tollen er alltid på 25% når du bestiller fra utlandet, uavhengig av nettbutikk. Frakt er individuelt, priser står på siden. Husker ikke hva det koster hos Missguided, men ikke mer enn 100 kr ish tenker jeg 🙂

    8. Herregud for en mage da gitt! Blir glad av å se at NOEN faktisk holder seg i form, føler alle er overvektige i dag. Lol.
      Haha so what om det er hull i jakka.. jeg synes forresten de fattige har bra stil, jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg