Tidenes helg!!


– Palmesus 2016 –

Weee!!!! Et lite bildedryss med diverse snap-bilder fra helgen. Spammet endel på mystory i går- beklager om jeg var litt for ivrig, haha. Vi har virkelig hatt en helt fantastisk helg i Kristiansand til tross for at været ikke var helt på vår side, og tiden gikk så altfor fort. Kunne gjerne vart en hel uke for min del! Festivaler er SÅ gøy, og det var helt fantastisk stemning på konsertene. Fantastiske sommerminner med gode venner ♥ Gleder meg til Palmesus neste år, ingen tvil om at jeg skal tilbake 😀 

5 kommentarer
    1. Herlig!
      Men syns nå været var på vår side jeg da, var jo meldt ganske masse værre, så syns ikkje vi skal klage !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg