Oslo next

God morgen, fine lesere! ♥

Nå sitter jeg og sis på toget, på vei hjemover til Oslo. Vi har hatt noen utrolig deilige, sosiale og hyggelige dager på hytta, så er nesten litt trist å dra hjem. Men heldigvis står det noe veldig gøy på planen i dag! Madicken fyller 24 år på mandag, men skal feire bursdagen sin med venner i dag. Med andre ord blir det full fest i leiligheten i kveld, før vi tar turen ut videre. Spørs hvor lenge jeg drar den ut i dag da, for jeg har virkelig alt for mye å gjøre i morgen. Drar jo til Marbella tidlig søndag, og før den tid må jeg få gjort ferdig hele regnskapet mitt for de to siste månedene, vasket klær og pakket klart. Så kanskje lurt å ta det litt rolig i kveld 😉

Kjole HER, jeg har strl small ♥ (adlink)

Denne kjolen er så fin! Ser kanskje ikke så sykt fin ut inne på Nelly, så jeg ble skikkelig overrasket da jeg fikk prøvd den på. Den har egentlig knelengde, men det fikser man lett med et belte slik jeg har gjort på bildene over om man vil ha den kortere. Så sommerlig og cool 🙂 Vi snakkes mer senere, god helg dere!

9 kommentarer

Siste innlegg