B-day guuurl

I går feiret vi verdens beste Madicken, som fyller 24 år på mandag. Hun hadde stelt i stand så fint med tapas til alle, punch og selvfølgelig jellyshots! Var vel rundt 20 gjester, og vi koste oss masse masse på vorset. Så dro vi videre ut på Lawo terrasse hvor vi hadde bord, og der ble vi til stengetid. En så morsom kveld 🙂 Håper bursdagen nådde alle forventninger, for er det en som fortjener tidenes feiring så er det Madicken. Min bedre halvdel og aller beste venn ♥ 

Nå må jeg sette i gang med pakking, for allerede i morgen tidlig bærer det avgårde til Marbella med Henriette. Føles egentlig sykt urealistisk fordi jeg ikke har tenkt så mye på det, men jeg gleder meg masse! Blir en uke og skal nyte den til det fulle 🙂 Vi får se om jeg rekker å si hei før vi drar, om ikke så snakkes vi i alle fall så fort jeg er fremme!

16 kommentarer

Siste innlegg