FLYTTEKAOS

Helluu, favorittene mine!!

Må først å fremst si tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på forrige innlegg. Virker som mange synes Bergen er verdens beste by, og jeg begynner virkelig å glede meg skikkelig. Ellers har dere vært så utrolig søte i kommentarfeltet den siste tiden, og det gjør meg så glad. Håper dere vet hvor fantastiske mennesker dere er som vil ta dere tid til å skrive fine ord til en dere ikke en gang har møtt- det varmer hjertet mitt ♥

Ellers er jeg i full gang med flytting. I går flyttet vi ut av leiligheten vår på Frogner, og måtte da naturligvis pakke alt vi hadde der av klær og ting i en haug med svarte søppelsekker. I dag har jobben vært å gå gjennom de, og så sortere hva som må vaskes, hva som skal bli med til Bergen og hva som skal opp på loftet. Masse jobb, men sånn er det jo bare! Tirsdag eller onsdag kjører jeg og pappa opp til Bergen med henger for å begynne med flyttingen, og det skal bli sååå gøy. Har med mye hjemmefra, men det blir nok uansett en Ikea tur eller to. Heldige meg som har så snille foreldre som stiller opp, selv når vi flytter så langt bort!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gleder meg veldig til å få alt på plass, og ikke minst til å flytte inn i den fantastiske leiligheten vår. Den er virkelig DØDSfin, og jeg kan nesten ikke vente med å vise dere. Vi blir i Bergen til fredag, og så kommer jeg til å fly opp igjen bare et par dager senere. Da skal jeg flytte ordentlig og tar med meg Molly molls! Med andre ord bor jeg permanent i Bergen om rundt en uke- weeee 🙂 Spennende tider jeg har i vente nå. Det føles veldig bra!

25 kommentarer
    1. Alltid litt styr med pakking, men er veldig gøy når alt blir på stell igjen 🙂 kos deg med flyttingen<3 hvor er genseren din fra? Den var så fin!

    2. Wehu, velkommen! Bare å rope ut om du og Molly trenger en turbuddy! Jeg og morkien min Hugo går ofte på tur til Fløyen, og en sjelden gang på Stoltzen, ikke langt fra Nyhavn 😀

    3. Andreaaaa <3 jeg syns det er så utrolig koselig i Bergen, liksom beste byen å flytte til. Jeg har vært der på klassetur for 3 år siden og ble bare helt forelsket. Lykke til med flyttinga!

    4. Hadde vært veldig gøy om du lagde vlog fra flytteprosessen! Det er jo en fin mulighet om du ønsker å lage flere videoer til bloggen 🙂 Tror du kommer til å trives i Bergen! Har flere venner som studerer der, og ikke er det bare bra liv, men det er også en veldig pen by:)

    5. Gleder meg til å lese bloggen din det kommende året og se hvordan du har det i Bergen! Har tenkt tanken rundt å studere i Bergen selv til neste år, så passer utmerket at du flytter dit nå:P

    6. Hei Andrea! Jeg lurte på hvor du bestiller klærne fra Missguided? Jeg får ikke opp at sender til Norge? Håper du kan svare 🙂

    7. TIL ANDREA OVER: Jeg så kommentaren din og ville bare si at du bare velger Norway når du skal betale orderen din 🙂 Bestillte meg akkurat noe derfra for 1 min siden, så funker fint 🙂 Er 20% frem til midnatt og!

    8. Kult at du skal flytte! Bergen er en helt fantastisk flott og vakker by. -Jeg vil gjerne bo der en periode av livet mitt. Ville også si at den perioden du blogget mye om kosthold og trening var jeg superinspirert til å leve sunt og aktivt pga bloggen din, så håper at du kan blogge litt mer om det igjen hvis det passer seg sånn <3

    9. Det stemmer at Bergen er en fin by med bra uteliv og alt, men jeg kan love deg at for en som har bodd i Oslo hele livet, blir livet ditt drastisk forandret etter at du flytter hit. Det er regn så og si hver eneste dag, 1 dag med sol er som paradis her. Du blir deprimert av været, men også hvor lite det er å finne på i denne byen. Jeg har selv bodd i Oslo hele livet, men flyttet hit for å studere i fjor. Det er definitivt det verste valget jeg noen gang har tatt. Mulighetene du har i Oslo, finner du dessverre ikke her. Det er en deprimerende by som fææn. Det kan selvfølgelig hende du får en bedre opplevelse enn det jeg har hatt, og det håper jeg! Lykke til med flyttingen!

    10. Leiligheten din i Bergen ser skikkelig fin ut😍😍 kan du ha en leilighetstour når du har flyttet inn skikkelig?😗

    11. Tror du kommer til å trives godt! Flytter selv til Bergen fra Oslo på lørdag, for å studere 🙂

    12. kjempe gøy at du kommer til Bergen!! Håper du kommer til å trives, det er en super by 😀 Skal din bror ta master eller bachelor på NHH?

    13. Hei Andrea, hvilket filter bruker du på bildene dine på Instagram? Må bare si jeg elsker bloggen din!

    14. Så gøy, jeg flytter også til Bergen denne helgen. 😀
      Hva har du brukt på leppene på disse bildene? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg