WITH BAE

Genser HER // skjerf HER // Julia’s genser HER (adlinks)

I dag har jeg igjen vært med min beste Julia, og vi har fått tatt endel bilder til bloggen. Føler meg veldig motivert og klar for en super blogghøst nå! Leiligheten er veldig “bloggvenlig” og jeg har egentlig ingen unnskyldning for å ikke gjøre en skikkelig innsats fremover 🙂 Vil blant annet begynne med ukesplaner, noe jeg aldri har gjort før. Tror det blir lettere å strukturere blogghverdagen da når jeg faktisk har en plan å gå etter. Om dere har tips til innlegg som hadde vært morsomme må dere gjerne si i fra, så skal jeg skrive ned ♥ Nå er det leggetid- snakkes mer i morgen babes!

18 kommentarer
    1. Tips til innlegg:
      Anbefalinger, av hårprodukter, sminke og ulike produkter
      10 uvaner, 10 beatytips, 10 tips for………
      Ukens spørsmål, der du svarer på spørsmål du har fått iløpet av uken! feks ha et slikt innlegg hver søndag .)

    2. Treningstips, dine treningsøkter, ukesplan for middager, tips til sunne oppskrifter og kanskje et innlegg om en dag i ditt liv

    3. Så fine dere er <3
      Tips til innlegg: Favoritt trenings tøy, dine 5 beste kjøp, svar på ukens spm, favoritt hår/sminke produkter.
      Dette liker jeg å lese om ihvertfall 🙂

    4. Paris guide!! Jeg har spørt om det flere ganger, og ikke mer enn 1 uke jeg reiser til Paris selv så hadde vært morro med noen tips før det 🙂

    5. Hei Andrea 🙂 Jeg har fulgt deg i mange år nå, og vet ikke om jeg har kommentert på bloggen din før, men jeg ville bare du skulle vite at du virker som en fantastisk person 🙂 velkommen til Bergen. Jeg er født og oppvokst her, flyttet tilbake etter å ha studert 3 år i Sogndal. om du skal begynne å kjøre i Bergen så anbefaler jeg centrum trafikkskole. Ellers om du lurer på noe, eller trenger guiding eller vil finne på noe en dag så bare ta kontakt. Er selv 25 år og ikke særlig med venner her nå:).

    6. Hadde vært gøy fremover å se deg skrive litt om ting du prøver ut i Bergen! Anbefalinger til ting å gjøre osv. Og selvfølgelig treningstips, produkttesting, innkjøp, hvordan style forskjellige ting

    7. Bruke mer youtube, vlogger! (svare på spm, snakke om hvordan det er å bo i Bergen osv. hunden din..
      Anbefalinger av nettsider med beste shopping.
      Sex, forhold, osv.

    8. du kunne fesk hatt sånn ukens historie, der du hadde fortalt oss om en gammel historie, feks. en flause, kjærlighets episode, fylle episode osv.

    9. Jeg hater å være den personen som kommer med kritikk,men jeg liker å si min mening. Jeg føler at jeg ofte leser i innleggene dine: at nå skal du gjøre en innsats, nå er du motivert, nå skal det komme bedre innlegg, kun blogg blir for ensidig….. Virker som det er tungt for deg å blogge, nesten som om det er noe du må og ikke noe du har lyst til. Jeg føler ikke den samme blogg gleden fra deg som fra den svenske bloggeren Kenza. Leser aldri fra henne: at nå skal jeg være mer motivert osv. Har bare bemerket meg dette. Føler man kan lett se hvem som gjør det for pengene og hvem som gjør det av ren glede. But i guess is nothing wrong with that:-p Blogg blir jo som en ordinær jobb i grunnen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg