OSLO BOUND

Heihei!

Nå har jeg nettop kommet inn døren hjemme i Oslo, og i morgen går turen til Sverige. Mormor og morfar har nemlig 60 års bryllupsdag på lørdag, og i den anledning er det selvfølgelig duket for en stor fest med masse familie. Hvor utrolig fantastisk er det vel ikke å ha vært gift i hele 60 år? Smelter helt.. Evig kjærlighet ♥ Håper jeg kan være like heldig! 

Ellers var det utrolig hyggelig å se min søte, lille Mollsemolls igjen. Hun ble igjen hos foreldrene mine da vi fløy opp til Bergen forrige uke, rett og slett fordi vi allerede nå skulle tilbake og da følte jeg at det var unødvendig å drasse med henne på en haug av flyturer. Heldigvis blir hun med tilbake på flyet nå på søndag, og jeg gleder meg SÅNN til å få bebisen min på plass i Bergen. Kjenner selvfølgelig at noe mangler når ikke hun er tilstede, så det blir superkos 🙂

Kjole HER // Klokke HER // Veske fra Givenchy (adlinks)

Sneakpeak på dagens antrekk! Resten kommer i morgen. Sov godt søtiser 🙂

20 kommentarer

Siste innlegg