10 ting jeg vil gjøre i høst

– Ta lappen! Om to uker begynner jeg å øvelseskjøre, og forhåpentligvis kan vi gjøre dette ganske så intensivt. Jeg vil gå all inn for å ta lappen, og målet mitt er å ha den i boks innen året er omme. Kommer til å bli sååå glad når den dagen endelig kommer ♥ Så er målet etter det å få kjøpt meg en fin bil, haha. 

– Reise bort til varmere strøk i høstferien. Når jeg går på skole som jeg gjør nå så prøver jeg å ikke være noe som helst borte fra skolen. Betaler jo høye summer for undervisning, så å da reise bort i hytt og pine når jeg egentlig har skole klarer jeg ikke å tillate meg selv å gjøre. Men så elsker jeg jo å reise, og synes det er veldig deilig med et lite avbrekk fra alt hjemme, så å få til en ferie i friuken i oktober hadde vært helt fantastisk! 🙂

– Bli god på langrenn. Okei, vet ikke hvor mye langrenn jeg kan få til nå i høst, men i løpet av vinteren har jeg lyst til å gå endel skiturer! Fikk virkelig øynene opp for langrenn i fjor vinter, og jeg har kjempelyst til å bli god i det. Er helt fantastisk trening, samtidig som det er utrolig deilig å være ute i frisk luft og natur. Ikke minst er det jo superhyggelig og sosialt å gå sammen med en god venn, familie eller evt kjæreste 🙂

– Trene minst fem ganger i uken. Treningssenteret jeg trener på ligger faktisk ca tre min å gå fra leiligheten, så å komme seg på trening bør ikke være så altfor vanskelig. Fem økter i uken er forsåvidt ganske mye, men tenker da at feks to av de fem øktene kan være kun cardio. Krysser fingerne for en goood treningsperiode fremover, og ikke minst å klare å motivere dere til det samme!

– Få sett Oslo jentene mine endel selvom jeg bor i Bergen. Venner er veldig viktig for meg, og så klart savner jeg bestissene mine nå som jeg har flyttet fra de. Så jeg krysser fingrene for at det blir endel Oslo-turer på meg i løpet av høsten, og ikke minst at vennene mine tar seg en tur eller ti til Bergen! ♥

– Gå masse fjellturer! Bergen er jo kjent for sine syv byfjell- jeg vil bestige alle sammen, og gjerne flere ganger. Både kropp og sjel har SÅ godt av en ordentlig tur 🙂 Dessuten har jeg jo tidenes mest sporty lille voffs som mer enn gjerne vil bli med, så det gjør det jo ekstra hyggelig. Jeg og Madicken har snakket om å gå fjelltur hver søndag, men om det blir hyppig spørs vel litt- haha 😉

– Få gode rutiner i hverdagen når det gjelder blogg. Jeg vil så gjerne blogge bra for dere, og det tror jeg dere vet! Blogg er en stor lidenskap og noe jeg elsker å gjøre, men det betyr ikke at det kan være en vanskelig jobb til tider. Tenk selv- hadde du hver eneste dag klart å komme med nytt og inspirerende innhold til en stor leserskare over flere år? Jeg tror det viktigste jeg kan gjøre er å lage planer for hver eneste uke, skrive ned ideér, og ikke minst: sette av et viss antall timer til kun blogg hver dag. Ta det som en jobb, og bestemme meg for å starte et klokkeslett og avslutte innen et klokkeslett. Slik får man også skilt mellom blogg og privatliv ♥

– Jobbe jevnt med skole! Det er så lett å ikke jobbe utenom timene før kanskje to uker før eksamen, men så er det jo også så sinnsykt dumt. Det er ikke gøy å føle seg superstressa fordi man ikke føler man kan noe rett før eksamen, og så måtte lese som en gal 15 timer i døgnet. Lønner seg sånn å lese litt hver dag! Tenk så deilig følelse det må være å ha jobbet jevnt med fagene hele året, og så når eksamen kommer er det kun litt oppfriskning og repetering som må til?

– Ha klessalg. Altså- dere aaaaner ikke hvor mye klær denne jenta har. Det er helt crazy! På loftet hos mamma og pappa står det kanskje 15 søppelsekker med klær klare for salg, så her må noe skje. Dessuten synes jeg klessalg er superstas, er så koselig å få møtt mange av dere 🙂 Litt usikker på om jeg skal ha det i Oslo eller Bergen, men blir nok Oslo. Skrik ut om noen synes det hadde vært moro! Forhåpentligvis får jeg det til en gang i løpet av denne måneden.

– Lage masse god mat! Som sagt har interessen for matlaging steget betraktelig den siste tiden, og jeg vil mer enn gjerne eksprimentere masse på kjøkkenet fremover. Mat er jo det beste i verden, så hva er vel bedre enn å kunne lage fantastisk mat selv? Vil inspirere dere masse på matfronten med både sunne og mindre sunne oppskrifter ♥

Slike “listeinnlegg” har jeg veldig sjeldent, men synes dere det er gøy å lese? Isåfall kan jeg selvfølgelig ha det oftere! Synes dette innlegget var veldig gøy å lage, og ble faktisk ganske så motivert av meg selv underveis- haha 🙂 Fortell mer gjerne deres mål før høsten, gøy å høre! Kanskje vi har noen av de samme målene? ♥

28 kommentarer

Siste innlegg