Them booooots

Jakke HER // Topp utsolgt // Bukse HER // Støvletter HER // Veske Cèline (adlinks)

Ah, i dag har vært en så fin dag! Stod opp tidlig og fulgte Fanny til flybussen, og så var det klart for vippetime. Har funnet en helt super salong her i Bergen hvor de er kjempeflinke, så det er skikkelig deilig. Skal fortelle mer og vise dere snart 🙂 Etter det var det naturfag på skolen i 3 timer, og så ble jeg hentet av… Kjørelæreren min! Yep- dere leste riktig. Denne jenta skal gå all in for lappen nå, og endelig er jeg ordentlig i gang med kjøringen. Kjørte rundt i sentrum og egentlig litt overalt, før jeg til slutt kjørte meg selv hjem. Haha, det var sååå gøy! Kom inn døren med et stort smil for å si det sånn. Gleder meg skikkelig til lappen er i boks ♥ 

Nå er det natta, vi snakkes mer i morgen chicas!

22 kommentarer

Siste innlegg