i<3u bergen

Holaaa!

I dag har vært nok en fin dag i min nye hjemby ♥ Helt sykt at jeg allerede har bodd her i over en måned, tiden flyr virkelig. Savner faktisk ikke Oslo i det hele tatt og trives utrolig godt her 🙂 Som dere vet bor jeg jo med både broren og søsteren min, og ikke minst Molly, så da føles det jo veldig som hjemme her i leiligheten. Men når jeg tenker over det er det egentlig sykt rart at jeg bor her i Bergen, å flytte til en annen by i Norge hadde jeg aldri trodd kunne skjedd meg. Det har liksom aldri streifet tankene mine en gang eller lysten for den saks skyld, haha. Men så fikk jeg plutselig et lite innfall om at det hadde vært morro å teste ut noe annet, og nå er jeg her! Bergen er så koselig og fint, føles så trygt og jeg synes virkelig at menneskene her er så utrolig imøtekommende og hyggelige. Med andre ord er jeg dødsglad for at jeg hoppet ut i det! Elsker hvordan livet er så uforutsigbart, det er spennende 🙂

Genser fra Saboskirt // Bukse fra Topshop // Veske og solbriller fra Cèline

Litt snapshots fra i dag! Kan ikke beskrive kjærligheten for den nye vesken min, er virkelig sååå fornøyd. Altså- hvor perfekt kan en veske bli? Uten tvil favoritten nå, hehe. Ellers skal jeg jo tilbake til hovedstaden til helgen, for da er det jo klart for klessalg! Weee, jeg gleder meg sånn. Virker som veldig mange kommer, så det blir skikkelig morro ♥ Dessverre rekker jeg nok ikke å se så mye til vennene mine eller familien i løpet av helgen siden det er så mye forberedelser og jobb før søndagen, men jeg får ta det igjen en annen gang. Nok skravling fra meg- vi snakkes mer i morgen! Nå er det nok en gang vaskekveld i leiligheten som står på planen, haha. Deilig å ha det rent og pent 😀

15 kommentarer
    1. Du har blitt så flink til å oppdatere og sånt i det siste, love it ! 😀
      Kunne du delt hvor mye gram silikon du har? Jeg skal ta det snart og er så usikker på størrelse … Hadde satt veldig stor pris på det 😀
      Ha en fin kveld søta!

    2. Så koselig å høre at du trives så godt i Bergen! Har selv flyttet fra hjembyen til ulike byer, det er ikke noe som er så lærerikt og spennende som det 🙂 Jeg håper du får en fin dag <3 Må si bloggen din bare blir bedre og bedre for tiden 😀 Stor klem!

    3. Først og fremst veldig fin blogg. Merker at du er i en god bloggperiode 🙂 jeg vet ikke om du er klar over dette, men det tar utrolig lang tid å laste inn siden på både mobil og data. Litt irriterende ;-p

    4. Hei. Har et spm angående haircare. Har bestilt men ikke fått varen og det har nå gått 18 dager siden jeg bestilte. Problemet nå er at jeg ikke får avbestilt på siden demmes siden man trenger et kidnummer og det har jeg jo ikke når jeg ikke har fått varen levert. Lurer derfor på en annen måte å avslutte medlemsskapet på har prøvd alt ringe maile facebook men ingen svar. Begynner å bli veeldig bekymra!

    5. Hvorfor skriver du “vi snakkes imorgen! ” også kommer det ikke noe innlegg? Du gjør det ganske ofte, og så kan du være stille i noen dager. Sykt slitsomt, da burde du heller bare slutte å skrive det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg