Bilder fra klessalget!

Heyhey!

Her kommer litt bilder fra klessalget i Oslo på søndag! Det var så sykt gøy, og jeg ble helt sjokkert over hvor mange som kom. Køen var jo evig! Dessverre ble det jo ganske lang ventetid i og med at vi kun kan slippe inn et viss antall om gangen for å ha kontroll og unngå tyverier osv, men sånn må det bare bli. Er uansett veldig takknemmelig for at så mange ville komme og det var veldig hyggelig å hilse på dere. Jeg hadde så sinnsykt mye klær- fylte en hel henger + bilen, og gjett hvor mye som ble igjen? Kanskje maks 15 plagg. Sykt! Med andre ord ble klessalget veldig vellykket, noe som selvfølgelig var kjempegøy for både meg og Anniken. Håper dere som kom er fornøyd med det dere kjøpte 🙂

Seeee hvor mange som kom! Helt sykt ♥

Genseren min finner dere HER og støvlettene HER (adlinks)

Ellers hjalp beste Fanny meg med klessalget fra start til slutt! Skal love dere det tar helt sykt lang tid, så det var virkelig supersnilt. Hun har forresten begynt å blogge igjen og er såå flink 🙂 Sjekk ut bloggen hennes HER ♥ 

20 kommentarer

Siste innlegg