Små gleder i hverdagen

– Acai coconut crunch bowl –

Haha, YES! En drøm har gått i oppfyllelse, nemlig å kunne lage smoothie exchange sin acai coconut crunch hjemme. Denne smoothien kan faktisk nesten ikke beskrives med ord, den er rett og slett bare så fantastisk god. Noe av det beste jeg kan få! Dere som følger meg på snap har vel sett meg legge ut denne smoothien sikkert 100 ganger, haha. Men så blir det jo ganske dyrt å bruke 80 kr på én smoothie i lengden, så å kunne lage den hjemme istedet er gull verdt 🙂 Min kjære Tuva jobber på smoothie exchange her i Bergen og var så snill å kjøpte med ingrediensene til meg i går, og nå er jeg fornøyd som bare det. Er en fare for at det blir smoothiefest i leiligheten hver eneste dag fremover nå, haha 😉 Dere kan forresten også uten problem få kjøpt alt selv hos smoothie exchange.

Jeg fant oppskriften ved noen raske google søk, og deler den selvfølgelig med dere. Slik gjør man: Bland to poser med acai pure, 350 ml pasjonsfrukt juice, en god skvett kokosmelk og 6 isbiter sammen i en blender. Så er det bare å ta på musli og kokosflak på toppen og nyyyyte ♥ 

29 kommentarer

Siste innlegg